صلاحیت نامزدهای انتخابات در فومن و شفت یکی از یکی بهتر اعلام شد!

با مشخص شدن تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات در فومن و شفت توسط هیات اجرایی ۹۹درصد نامزدهای ثبت نام شده تأیید صلاحیت گرفتند!

صلاحیت نامزدهای انتخابات در فومن و شفت یکی از یکی بهتر اعلام شد!

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز، هیچ چیز به اندازه آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای یک رسانه ای که دغدغه ارزش ها و پایبندی به قوانین و فرامین رهبری را سرلوحه کارش قرارداده،دارای اهمیت نمی‌باشد اما گاهی مسائلی رُخ می‌دهد که باید عنوان کرد و طبق فرمان رهبری که دستور دفاع از حق ‌الناس را صادر کرده اند ما نیز وظیفه داریم که در همین راستا ، خط اطلاع رسانی مان را پیش ببریم.

روز گذشته همزمان با اعلام اسامی نهایی کاندیداهای تایید شده از سوی هیات های اجرایی در شهرستان فومن جوی عجیب نسبت به اسامی منتشره در شهر ایجاد شد به طوری که طرفداران برخی نامزدها هم از تایید همگانی که صورت گرفته بود ابراز تعجب کردند.

لیست زیر اسامی همه نامزدهایی است که برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که با همت و تلاش عزیزان سخت‌کوش در هیات اجرایی شهرستان مهر تایید را دریافت کردند.

با توجه به روند بررسی محرمانه صلاحیت افراد بر اساس استعلام های ۴ گانه در همین ابتدای ماراتُن سوالی در ذهن متبادر می‌گردد که آیا در پشت پرده این اقدام مسئله ای در میان است یا خیر! مسئله ای که به طور خودکار ذهن هر فردی را به سمت این موضوع پیش می‌برد که این تایید صلاحیت فله‌ای مطمئنا رد صلاحیت‌هایی با تعداد بالا را در به دنبال خواهد داشت.

اتفاقی ناگوار که سید جعفر طباطبایی فرماندار سابق یکی از شهرهای جنوبی کشور در خصوص آن در صفحه اینستاگرامش چنین می‌نویسد:تائید صلاحیت های فله ای هیات های اجرایی در راستای فشار به شورای نگهبان است/مدعیان قانونگرایی و مخالفان نظارات استصوابی , در عمل نشان دادند که در راستای مطامع سیاسی پایبند به حداقل های قانونی هم نیستند و حق الناس مورد تاکید رهبری در کارنامه اجرایی آنها اهمیتی ندارد.تایید صلاحیت فله ای بر خلاف قانون و بدون بررسی دقیق , ضمن پایمال نمودن حقوق مردم , در راستای فشار به هیات های نظارت شورای نگهبان ارزیابی می گردد.رییس و اعضای هیات اجرایی باید پاسخگوی اعمال غیر قانونی و نامتعارف خود باشند/ملاک و معیار تایید صلاحیت ها در هیات اجرایی چه بوده است؟نه بعضی از استعلامات چهار گانه رعایت شده و نه تحقیقات مناسب محلی انجام پذیرفته !!!متاسفانه شواهد نشان می دهد که در اولین قدم , هیات اجرایی در آزمون قانونگرایی و ولایت پذیری و رعایت حق الناس , نمره قابل قبولی کسب ننموده است !!!این روند بی قانونی می تواند “اما و اگر” های دیگر را در مسیر انتخابات نشان دهدنیاز هست نخبگان و مردم به هوش باشند.

بودند در این میان افراد شاخصی که چند دوره پیاپی رد صلاحیت شده بودند و در این میان اما حتی همان‌ها هم تایید شان را گرفتند!بهرحال باید منتظر مرحله بعد باشیم و حساب کتاب(بخوانید حق الناس) افرادی که لایق حضور در بهارستان نیستند را به شورای نگهبان بسپاریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه