جنایت های آل سعود سبب بیداری بیشتر مردم عربستان و نزدیک شدن موعد سقوط حکومت آل سعود است

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت این جنایت آل سعود را به شدت محکوم میکند وبا توجه به کلام امام راحل حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند::{ان شاءلله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا وآل سعود برطرف خواهیم ساخت} این اقدامات و جنایت های آل سعود را سبب بیداری بیشتر مردم عربستان و نزدیک شدن موعد سقوط حکومت آل سعود میداند.

جنایت های آل سعود سبب بیداری بیشتر مردم عربستان و نزدیک شدن موعد سقوط حکومت آل سعود است
«بسم رب الشهداوالصدیقین»
انالله وانا الیه راجعون
وباز هم خبر شهادتی که شیعیان جهان را اندوهگین ساخت وداغی رابر دل مسلمانان جهان قرار داد,
پس از خبرحمله به مسلمانان نیجریه وشهادت آنان وزندانی کردن رهبر شیعیان نیجریه شیخ زکزاکی این بار خبر اعدام و شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر رهبرشیعیان عربستان توسط حکومت سفاک وستمگر آل سعود که تحت لوا دولت جنایتکار آمریکا قرار دارد به گوش رسید تا که این بار چشم ها و گوش ها بیشتربا این رژیم منحوس سعودی آشناییت پیدا کنند.
  شعله ی فتنه و تفرقه که توسط استکبار جهانی با بکار گیری نیروهای تکفیری آغاز شده است و موجی از اختلافات و هرج و مرج و کشتار مردم بیگناه و به ویژه مسلمانان  رادر بسیاری از نقاط منطقه با به وجود اورده است,یکی از مهره هایی که که تحت جهالت خود به زیر  پرچم این بازی ها قرار گرفته آل سعود می باشد که در پس پرده دست خود را به خون های افراد بیگناه بسیاری آلوده نموده است.
  در این زمان مهم وحدت شیعیان و برادران اهل سنت یکی از مهم ترین مسائل میباشد تا تحت تأثیر بازی گردانی های دشمنان اسلام قرار نگیرند و فریب اختلاف افکنی های دشمن را نخورند ودر یک جبهه در مقابل جبهه ی تکفیر واستکباربایستند.

  بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت این جنایت آل سعود را به شدت محکوم میکند وبا توجه به کلام امام راحل حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند::{ان شاءلله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا وآل سعود برطرف خواهیم ساخت}  این اقدامات و جنایت های آل سعود را سبب بیداری بیشتر مردم عربستان و نزدیک شدن موعد سقوط حکومت آل سعود میداند.    ان شاءلله…

ان ربک لبالمرصاد
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورمرکز رشت​

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه