چه می توان گفت از این تدبیرها که بسیاری از محکومان فتنه ۸۸ در دانشگاه های مختلف از رفع حصر سخن می رانند اما برنامه سخنرانی افرادی را که تعهد خود را به نظام اثبات کرده اند را لغو می نمایند!

دراین بیانیه آمده است: چه می توان گفت از این تدبیرها که بسیاری از محکومان فتنه سال ۸۸ در دانشگاه های مختلف کشور از رفع حصر سخن می رانند اما برنامه سخنرانی افرادی را که تعهد خود را به نظام اثبات کرده اند را لغو می نمایند!

چه می توان گفت از این تدبیرها که بسیاری از محکومان فتنه ۸۸ در دانشگاه های مختلف از رفع حصر سخن می رانند اما برنامه سخنرانی افرادی را که تعهد خود را به نظام اثبات کرده اند را لغو می نمایند!

به گزارش ۸دی، در پی لغو سخنرانی زاکانی نماینده تهران در دانشگاه آزاد رشت بمناسبت روز دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید:

دیرزمانی نبود که یکی از روسای جمهور کشور ، کلام فوق را ، با افتخار بیان میکرد و طرفداران تفکر ایشان نیز این شعار را موجب افتخار برای خود می دانستند و سالهای متمادی این شعار را همچون گرزی بر سر جریان های ارزشی میکوفتند تا شاید پرستیژ کسب کرده و نمدی برای خود ببافند. طولی نکشید که دوران سنجش و آزمون در پیشگاه ملت و دانشجویان سررسید .

امروز ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ، دکتر علیرضا زاکانی ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون بررسی برجام میهمان دانشگاه آزاد رشت بود اما سرانجام امروز صبح با فشار و تهدید همانهایی که  شعار “آزادی بیان” و “زنده باد دانشجو” در دولت یازدهم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد سرمیدادند ، لغو گردید! هرچند بارش برف و بسته شدن مسیر تهران به رشت، پس از این ماجرا نیز بهانه ای شد تا عرضه دارند که این قضیه مانع حضور ایشان شده است.

چه می توان گفت از این تدبیرها که بسیاری از محکومان فتنه سال ۸۸ در دانشگاه های مختلف کشور از رفع حصر سخن می رانند اما برنامه سخنرانی افرادی را که تعهد خود را به نظام اثبات کرده اند را لغو می نمایند! آری خوب می دانیم که جریانی سعی دارد دائما به دانشجویان امیدها بدهد ؛ چه بسیار وعده ها و شعارهای جعلی که داده شده است.

دانشجویان گیلانی لغو سخنرانی دکتر زاکانی و اقدامات اینچنینی را محکوم کرده و از رئیس جمهور محترم می خواهد تا براساس وعده های خود که ” ما فضای امن می خواهیم نه امنیتی ” ، از مسئولین وزارت علوم بخواهند همانگونه که سختگیری و فضای امنیتی را از برخی جریان های خاص برداشتند ، در مورد جریان های منتقد دولت نیز این اقدام را لحاظ دارند. ۱۶/۹/۹۴

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جناب خان
اقا جای عمو هامون خالی دیدن
در حاشیه