کشف جسد یک سارق سابقه‌دار در خیابان حبیب‌زاده رشت/ دو مظنون به قتل بازداشت شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس درباره کشف راز این قتل ادامه دارد، اظهار داشت: جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن، برای مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کشف جسد یک سارق سابقه‌دار در خیابان حبیب‌زاده رشت/ دو مظنون به قتل بازداشت شدند

به گزارش ۸دی، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۲۲ در ساعت ۱۵:۰۴ یازدهم آذرماه امسال در پی گزارشات مردمی از کشف جسد مردی در داخل یک کیسه پلاستیکی در خیابان حبیب‌زاده مطلع شدند و بلافاصله در محل حضور یافتند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل و تحقیقات پلیسی مشخص شد که جسد متعلق به فردی ۴۰ ساله و سارق سابقه‌دار است و روی گردن و سایر اعضای بدن جسد کشف شده آثار بریدگی دیده شد.

سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینکه مقتول معتاد به مواد مخدر بوده و از مدتی پیش با همسر خود نیز متارکه کرده بود، بیان کرد: یک مرد و یک زن ۳۱ و ۲۷ ساله که با مقتول آشنایی و ارتباط داشته‌اند، به‌عنوان مظنون دستگیر و وسایلی از قبیل یک دستگاه کنتور برق، مقداری سیم برق، یک دستگاه لب تاپ، یک دستگاه جارو برقی، ۴ دستگاه ضبط صوت و ۱۰ دستگاه گوشی که مسروقه است، از مخفیگاه این دو مظنون به قتل کشف شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس درباره کشف راز این قتل ادامه دارد، اظهار داشت: جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن، برای مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان انتشار شایعات و اخبار بی‌اساس را موجب خدشه‌دار شدن احساس امنیت روانی مردم دانست و از مردم و اصحاب رسانه خواست، به شایعات بی اساس و اخبار غیرموثق توجهی نکنند و مطمئن باشند که به محض روشن شدن همه جزئیات درباره موضوعی یا پرونده‌ای خاص، اطلاع‌رسانی عمومی صورت خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه