ابوالفضل شکری
شهردار رودسر در گفتگو با 8دی:

اجرای پروژه زیپ لاین ساحلی برای اولین بار در کشور/ پرواز با بالن بر فراز ساحل رودسر ظرف ۱۰ روز آینده

شهردار رودسر گفت: پروژه زیپ لاین ساحلی برای اولین بار در کشور که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد ظرف ۱۰ روز آینده به پایان می رسد.

اجرای پروژه زیپ لاین ساحلی برای اولین بار در کشور/ پرواز با بالن بر فراز ساحل رودسر ظرف ۱۰ روز آینده

حسن پورقربان در حاشیه بازدید از طرح سالم سازی دریا در گفتگو با ۸دی اظهار داشت: ۱۵۰ میلیون تومان تاکنون برای آماده سازی طرح سالم سازی دریا در رودسر هزینه شده است و بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این طرح افزود: طرح سالم سازی دریا در رودسر شامل محل اختصاصی شنای برادران و خواهران، سرویس بهداشتی، مبلمان شهری بصورت سایه بان ۴ الی ۵ نفره در کنار ساحل، کافه تریا، پلیس ساحلی و پارکینگ خودرو می باشد.

پورقربان در ادامه گفت: همچنین برای رفاه حال گردشگران ۳۰ الی ۴۰ باب آلاچیق و سوئیت، اقسام موتور چهارچرخ، ایستگاه نجات غریق و هلال احمر و قایق مسافربری فراهم شده است و حدود ۳۰ نفر نیز به عنوان همیار پلیس در این طرح فعالیت می کنند.

شهردار رودسر با تاکید بر اینکه با آغوش گرم پذیرای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در ساحل هستیم اظهار کرد: اجرای پروژه زیپ لاین ساحلی برای اولین بار در کشور و پرواز بالن در ساحل رودسر که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ظرف ۱۰ روز آینده به پایان می رسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش امکانات بهداشتی و استانداردسازی اصلاح طرح ها از بهترین برنامه هایی است که باید با نطارت کامل ارزیابی و مورد توجه قرار گیرد گفت: سواحل دریا در رودسر جهت رفاه و آرامش مسافران و گردشگران است.

پورقربان تصریح کرد: امسال با فراهم شدن بستر برای جذب سرمایه گذاری در ساحل رودسر بالغ بر ۲ میلیارد تومان بالون پروازی، رستوران دریایی بصورت سنتی، زیپ لاین و پارک بازی دریایی ظراحی و در دست اجرا می باشد

شهردار رودسر در پایان به نصب بنرهای هشدار دهنده، احداث خیابان مجاور دریا به صورت ۲ لاین با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد، نصب تابلوهای ممنوعیت شنا و نورپردازی ساحل به عنوان دیگر اقدامات انجام گرفته اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه