رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

نقش رسانه روشنگری در جامعه است

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه نقش رسانه روشنگری در جامعه است، گفت: باید از ظرفیت رسانه‌های داخلی بهره بگیریم.

نقش رسانه روشنگری در جامعه است

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز و در دیدار با مسئولان خانه مطبوعات گیلان با اشاره به اینکه رسانه امروز بر خلاف گذشته دارای تنوع و گستردگی بسیاری است، اظهار کرد: رسانه در عصر کنونی از ارکان مهم و تصمیم‌ساز در یک جامعه است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه، روشنگری در جامعه است، اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه‌های داخلی در راستای تضعیف رسانه‌های معاند بهره بگیریم.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان مطالبه‌گری را امری ممدوح و لازم و از وظایف مهم رسانه برشمرد و افزود: مطالبه‌گری قاعده‌مند و دقیق و نقد سازنده و در چهارچوب قانون یک فرصت برای هر حکومتی است تا به اصلاح کاستی‌ها و نواقص جامعه اقدام نماید.

 وی به‌تمامی اصحاب رسانه توصیه کرد: وقتی قلم می‌زنید و نگارش می‌کنید خود را در نظام جمهوری اسلامی ببینید و تلاش کنید تا با رعایت اصول اخلاقی و چهارچوب‌های دینی و با پرهیز از هیجان و احساسات، به نشر درست و صحیح اخبار بپردازید.

صادقی نیارکی یکی از دلایل عدم پیشرفت استان گیلان را فقدان مطالبه‌گری رسانه‌ها و مردم دانست و گفت: همه گرایش‌های سیاسی و احزاب مختلف در آبادی و پیشرفت استان توافق نظر دارند و باید در مسیر پیشرفت و رفع کمبودهای آن از مسئولان مطالبه داشته باشند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه