مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد:

ارائه خدمات به بیش از ۱۵ هزار مسافر در گیلان

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان، با اشاره به افزایش حجم ورود خودرو به استان گیلان، گفت: به بیش از ۱۵ هزار نفر از هم‌وطنان در محور لوشان به رشت خدمات امدادی ارائه شد.

ارائه خدمات به بیش از ۱۵ هزار مسافر در گیلان

به گزارش هشت‌دی هادی سلیمی از پوشش امدادی و ارائه اقلام ضروری به مسافران در محور لوشان به رشت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم ورود خودرو به استان که منجر به ترافیک سنگین در محور ورودی به گیلان شده است، نیروهای هلال‌احمر نسبت به ارائه خدمات به مسافران اقدام می‌کنند.

 وی ادامه داد: بر اساس آمارهای رسمی تاکنون بیش از ۲۱۴ هزار خودرو وارد استان شده‌اند و ارائه خدمات امدادی به بیش از ۱۵ هزار نفر از هم‌وطنان در محور لوشان به رشت صورت پذیرفته است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان یادآور شد: پوشش امدادی توسط تیم‌های عملیاتی واکنش سریع معاونت امداد و نجات استان و تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر از شهرستان‌های رشت، فومن، شفت و لاهیجان با توان ۷۵ نفر در حال انجام است.

 سلیمی اضافه کرد: لجستیک به کار گرفته شده در این عملیات ۶ دستگاه وانت کمک دار، یک دستگاه کامیونت فوسو، چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات، دو دستگاه خودرو پشتیبانی سمند و هایلوکس تک‌کابین و سه دستگاه موتورسیکلت می‌باشد.

 وی با بیان اینکه در این عملیات بیش از ۵۰۰۰ آب‌معدنی در بین مسافران توزیع شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی استان تا روان‌شدن ترافیک در کنار مسافران خواهند بود.

 مدیرعامل هلال‌احمر گیلان از مردم خواست از مسافرت غیرضروری به استان خودداری کنند و یادآور شد: شماره ۱۱۲ مرکز کنترل هلال‌احمر گیلان به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه