فرماندار رشت در مراسم معارفه:

مسئولیت در نظام اسلامی مستلزم نوکری و خدمت به مردم است

فرماندار رشت، گفت: مسئولیت در نظام اسلامی در اصل نوکری و فراهم‌نمودن چتر آسایش برای مردمی است که از ما انتظار دارند و در این راستا ظرفیت‌های خوبی در شهرستان رشت وجود دارد که در صورت هم‌افزایی و همدلی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

مسئولیت در نظام اسلامی مستلزم نوکری و خدمت به مردم است

به گزارش هشت‌دی، کیاعاشوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اهمیت جایگاه خدمت در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی، توفیق الهی است که اگر به‌درستی از آن استفاده شود درهای رحمت‌الهی گشوده و فرصت‌ها به نعمت بدل خواهد شد در غیر اینصورت دچار خسران دنیوی و اخروی خواهیم شد.

وی به ۴۴ سال عمر با عزت و افتخار انقلاب‌اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول این دوران، با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مختلف مواجه بوده‌ایم که علت عدم موفقیت این بدخواهان، روحیه خدمت‌جهادی و روحیه‌انقلابی مردم است این در حالی است که بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه وطن جان سپردند که مدیون خون شهدا هستیم.

فرماندار رشت تصریح کرد: مسئولیت و خدمت در نظام شاید به ظاهر افتخار است اما در اصل نوکری و فراهم‌نمودن چتر آسایش برای مردمی است که از ما انتظار دارند لذا ظرفیت‌های خوبی در شهرستان رشت وجود دارد که در صورت هم‌افزایی و همدلی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

عاشوری در پایان خاطرنشان کرد: در این مسیر سخت علاوه بر همراهی مسئولان نیازمند حمایت و پشتیبانی حضرت حق‌تعالی در راستای خدمت‌ به مردم هستم تا شاهد اتفاقات خوب و درخوری باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه