به جهت عدم رعایت شئونات اسلامی رخ داد؛

۲۲ واحد صنفی متخلف رشت پلمب شد

طبق اعلام رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان، ۲۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات صنفی در شهرستان رشت پلمب شد.

۲۲ واحد صنفی متخلف رشت پلمب شد

به گزارش هشت‌دی، علی حیدرخواه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در یک ماه گذشته از ۴۵۶ واحد صنفی در شهرستان رشت بازدید به عمل آمد، تصریح کرد: در این رابطه برای ۱۶۳ واحد صنفی تذکر ابلاغ، از ۴۹ واحد صنفی تعهد اخذ، برای ۸۹ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۲۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات صنفی پلمب شد.

حیدرخواه در پایان با اعلام اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه