عامل تصویربرداری مخفیانه در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس فتا گیلان از دستگیری عامل تصویربرداری مخفیانه و تهدید به انتشار آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

عامل تصویربرداری مخفیانه در رشت دستگیر شد

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس فتا استان گیلان در این خصوص اظهار کرد: با شکایت دختر جوانی مبنى‌ بر اینکه فردی با تصویربرداری مخفیانه او تهدید به انتشار تصاویر محرمانه و خصوصى‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌کند،‌ رسیدگى‌ به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از اقدامات تخصصی و فنی‌ پلیس، متهم این پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگى‌ قضائى‌ در شهرستان رشت دستگیر شد، افزود: متهم که در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود در نهایت پس از مواجهه با ادله و مدارک غیر قابل انکار لب به اعتراف گشوده و هدف خود از این اقدام را رسیدن به خواسته‌های شوم عنوان کرد.

سرهنگ “امیرحسین نقی‌مهر” با بیان اینکه  متهم ۳۴ ساله به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، گفت: برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هرگونه مزاحمت و سلب آسایش دیگران جرم تلقی می‌شود. پلیس برابر قانون با هنجارشکنان در فضای مجازی برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه