رخداد رسانه‌ای “سردار تا سردار” با هدف پیوند میان هویت سردار جنگل و سردار سلیمانی برگزار می‌شود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، گفت: اگر بین هویت سردار جنگل و سردار سلیمانی به عنوان دو قهرمان ملی پیوند ایجاد شود از حیث فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

رخداد رسانه‌ای “سردار تا سردار” با هدف پیوند میان هویت سردار جنگل و سردار سلیمانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان رخداد رسانه‌ای “سردار تا سردار” در سالن جلسات شهرداری رشت با بیان اینکه هنوز اقدام خاصی برای معرفی شخصیت میرزا نشده است اظهار کرد: مبنای کار ما در معرفی شخصیت ها و قهرمانان، فرهنگی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه می‌توان با کمک شخصیت میرزا کوچک جنگلی، گسست جریانی ایجاد شده در جامعه را ترمیم کرد افزود: تا کنون شناخت دقیقی از عظمت حرکت میرزا به دست نیامده است.

وی تاکید کرد: اگر بین هویت سردار جنگل و سردار سلیمانی به عنوان دو قهرمان ملی پیوند ایجاد شود از حیث فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

میرزا یک چهره جهانی است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه میرزا یک چهره جهانی است گفت: مقام میرزا باید به صورت کنگره جهانی برگزار شود زیرا وی علاوه بر استبداد داخلی، استکبارستیز نیز بود.

محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی برای میرزا کوچک نباید محدود به ایام شهادت وی شود افزود: چهره های شاخص و فاخر زیادی در گیلان داریم که باید تکریم و معرفی شوند.

کارگرنیا خاطرنشان کرد: میرزا برپاکننده اولین حکومت اسلامی مردمی در کشور بود و باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

نادر حسینی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه میرزا یک شخصیت گیلانی است و باید پیام وی را به کل دنیا برسانیم بیان کرد: میرزا کوچک و سردار سلیمانی محدود به یک منطقه نیستند بلکه اهداف آنها برای تمام آزادی خواهان جهان است.

به گزارش هشت دی، گفتنی است که این رخداد در پنج بخش برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز از ۱۵ آذر لغایت نهم دی است و افراد می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارسال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آفرین اما ۵ بخش چیه؟ شرایطش چیه؟
در حاشیه