کشف ۷ هزار داروی قاچاق در آستانه اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌ اشرفیه گفت: بیش از ۷ هزار قلم داروی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف شد.

کشف ۷ هزار داروی قاچاق در آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان به اینکه گسترش قاچاق بویژه دارو در بازار باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود اظهار کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اهداف پلیس در راستای امنیت پایدار در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع داروها‌ی قاچاق در یک واحد صنفی در شهر آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی از این واحد صنفی بازدید کردند.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور”  از کشف ۷ هزار و ۱۴ قلم انواع داروی قاچاق نیروزا و اعتیادآور در بازرسی از این واحد صنفی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داد و گفت: مغازه مورد نظر پلمب و متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش داروهای کشف شده را بیش از ۴۱ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و با متخلفان برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه