سجادی: طلای یوسفی موجب غرور و افتخار ورزش کشور شد

وزیر ورزش و جوانان کسب اولین مدال طلای ایران در سنگین وزن رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان که با درخشش علی‌اکبر یوسفی به ارمغان آمد، تبریک گفت.

سجادی: طلای یوسفی موجب غرور و افتخار ورزش کشور شد

به گزارش ۸دی، وزیر ورزش و جوانان کسب اولین مدال طلای ایران در سنگین وزن رقابت های کشتی قهرمانی جهان که با درخشش علی اکبر یوسفی به ارمغان آمد، تبریک گفت.

متن پیام سید حمید سجادی به مناسبت قهرمانی و مدال طلای علی اکبر یوسفی در رقابت های کشتی فرنگی قهرمان جهان در نروژ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکرم که توانمندی فرزندان این سرزمین در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ با افتخار آفرینی و تاریخ سازی، خشنودی و شادی ملت را به همراه داشته است.

مدال طلای علی اکبر یوسفی با پیروزی مقتدرانه در رویارویی با حریف قدر روسی، نشان طلای سنگین وزن را برای اولین بار در عرصه جهانی برای کشتی فرنگی ایران به ثبت رساند و موجب غرور و افتخار ورزش کشور شد.

این تاریخ سازی را به علی اکبر یوسفی عزیز دلاور مازندرانی ، کادر فنی ، مسئولان فدراسیون کشتی و کشتی دوستان تبریک می گویم . از خداوند متعال برای قهرمانان و افتخار آفرینان کشتی ،استمرار در سلامتی و سربلندی طلب می کنم و امیدوارم شب پایانی این مسابقات باز هم با سرافرازی ایران عزیز همراه باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه