سجاد مصلحی

بررسی بازی دوم نیمه نهایی یورو۲۰۲۰/ نبرد حساس برای فینالیست شدن

در دومین شب از مرحله نیمه نهایی انگلیس به مصاف دانمارک می رود. سه شیر ها تا کنون رکورد خارق العاده را ثبت کردند. جردن پیکفورد ۴۵۰ دقیقه بدون گل خورده درون دروازه آنها ایستاده تنها با یک کلین شیت دیگر میتواند تیمش را راهی فینال کند و شاید شعار معروف انگلیسی ها هم محقق شود و جام به خانه برگردد. در لینک زیر بخوانید

بررسی بازی دوم نیمه نهایی یورو۲۰۲۰/ نبرد حساس برای فینالیست شدن

به گزارش هشت دی، در دومین شب از مرحله نیمه نهایی انگلیس به مصاف دانمارک می رود.

سه شیر ها تا کنون رکورد خارق العاده را ثبت کردند. جردن پیکفورد ۴۵۰ دقیقه بدون گل خورده درون دروازه آنها ایستاده تنها با یک کلین شیت دیگر میتواند تیمش را راهی فینال کند و شاید شعار معروف انگلیسی ها هم محقق شود و جام به خانه برگردد.

درسمت مقابل دانمارک را میتوان پدیده رقابت ها دانست جایی که بلژیک و فرانسه و آلمان از صعود به جمع چهار تیم برتر بازماندند اما شاگردان هیولمند توانستند به نیمه نهایی برسند آنها که جام را با اتفاق تلخ و از دست دادن فوق ستاره اش آغاز کردند، اما این تلخی شیرین شد‌‌.

کسپر اشمایکل،سنگربان دانمارک در کنفرانس خبری قبل از بازی با کنایه ای به انگلیس و هوادارانش جنگ روانی را آغاز کرد.

اشمایکل گفت: مگر تا بحال آنها قهرمان این مسابقات شده اند که جام را میخواهند به خانه برگردانند تنها جامی هم که کسب کردند مربوط به جام جهانی ۱۹۶۶هست نه یورو!

مردم دانمارک حدود ۳۰سال و طرفداران انگلیس حدود ۵۵ سال است که طعم جامی را نچشیده اند امشب در دیداری که دنی ماکلی سوت خواهد زد در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و باید دید کدام یک از دو تیم یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در فینال با ایتالیا مانچینی روبرو خواهند شد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه