اعتبار ساماندهی انبار هلال‌احمر آستارا تصویب شد

فرماندار آستارا از تصویب ۲ میلیارد ریال اعتبار برای کف‌سازی و ساماندهی انبار امدادی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان، به منظور تجهیز امکانات و ارتقای توان امداد و نجات خبر داد.

اعتبار ساماندهی انبار هلال‌احمر آستارا تصویب شد

به گزارش ۸دی،عباس صابر عصر  در بازدید از جمعیت هلال احمر آستارا بمناسبت هفته گرامیداشت این جمعیت، گفت: اعتبار یاد شده در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شده است و با اختصاص آن، نسبت به ساماندهی انبار امدادی اقدام خواهد شد.

وی تلاش هلال احمر در مواجه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی را ارزشمند دانست و گفت: این جمعیت در میدان مبارزه با کرونا نیز با تب‌ سنجی ترددکنندگان در پایانه مرزی، توزیع ماسک و آموزش‌های مقابله با ویروس فعالیت می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا نیز در این بازدید از آغاز مرحله چهارم پایش بهداشتی مردم در بازار و اماکن عمومی برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد و گفت: در این خصوص آموزش های لازم به امدادگران داده شده و آنها در قالب طرح ناظران سلامت فعالیت می کنند.

حسین خورشیدی افزود: در این طرح، بازاریان و شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دعوت می شوند و در یک سال گذشته در قالب سه مرحله فعالیت ناظران سلامت، پنج هزار و ۶۷۸ نفر از شهروندان پایش شده اند.

وی اظهار کرد: علاوه بر طرح ناظران سلامت، در سال گذشته طرح آمران سلامت نیز اجرا شد و کنترل فشار خون، تب سنجی و اهدای ماسک به شهروندان و بازاریان از خدمات آنها بود.

شیوع ویروس کرونا در همه کشورها خسارات جانی و مالی بر جا گذاشته و بهترین راهکار مقابله با آن، رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی است.

۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت، هفته هلال احمر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه