بهره‌برداری همزمان ۴۱ پروژه آب و فاضلاب با حضور استاندار گیلان

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به صورت همزمان با حضور استاندار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری همزمان ۴۱ پروژه آب و فاضلاب با حضور استاندار گیلان

به گزارش ۸دی،در ادامه برنامه‌های دهه مبارک فجر، عصر امروز با حضور استاندار گیلان در شهرستان بندرانزلی، ۴۱ پروژه آبرسانی و توسعه شبکه‌های فاضلاب استان با هزینه ۵۹۸ میلیارد ریال به صورت همزمان و از طریق ارتباط تصویری با شهرستان ها، افتتاح شد.

 این پروژه‌ها شامل اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب و ساخت ایستگاه بالاآورنده و نصب پکیج و همچنین آبرسانی به ۲۷ روستا، توسعه شبکه آبرسانی به ۷ روستا و ساخت ایستگاه پمپاژ در شهرستان‌های رشت، لنگرود، بندرانزلی، لاهیجان، فومن، ماسال، شفت، صومعه‌سرا، رودبار، رضوانشهر، رودسر، سیاهکل و املش است.

 استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران، به افتتاح این تعداد پروژه در راستای ارتقاء بهداشت و سلامت مردم اشاره کرد و گفت: اهتمام داریم پروژه های در دست اجرای وعده داده شده ، در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

 ارسلان زارع با بیان اینکه در برخی شاخص های آب و فاضلاب از متوسط کشوری بالاتر و در برخی پایین تر هستیم، تصریح کرد:  براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و در دولت دوازدهم، تلاش شده که وضعیت دسترسی به آب آشامیدنی سالم و شبکه روستایی، ارتقاء یابد.

 وی با اشاره به اینکه اهمیت بهداشت و سلامت برای توسعه زندگی برکسی پوشیده نیست، گفت: نقش آب و فاضلاب و دفع آب‌های سطحی به دلیل تأثیراتی که در رفاه اجتماعی دارد، بی بدیل است.

وی اضافه کرد: در ماه‌های باقیمانده از دولت دوازدهم، خدمتگزاران مردم برای تسریع در اجرای پروژه‌های مقرر شده و تحویل آنها به مردم اهتمامی جدی دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نوربخش
تنها روستای گیلان که آب خوردن نداره روستای کاشکی سیاهکل مسئولین مربوطه هم اصلا پاسخگو نیستند
در حاشیه