فضاسازی ها علیه وزیر پیشنهادی علوم، غیر انسانی است

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فضاسازی های رسانه ای علیه وزیر پیشنهادی علوم انسانی نیست چه رسد اسلامی باشد، گفت: اسلام، محدودیت بسیاری را برای حفظ شخصیت مردم قرار داده است.

فضاسازی ها علیه وزیر پیشنهادی علوم، غیر انسانی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ایرنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به اینکه فضاسازی های رسانه ای علیه وزیر پیشنهادی علوم انسانی نیست چه رسد اسلامی باشد، گفت: اسلام، محدودیت بسیاری را برای حفظ شخصیت مردم قرار داده است.

وی افزود: درباره تخریب رسانه ای که از سوی برخی رسانه ها علیه وزیر پیشنهادی علوم صورت می گیرد، افزود: ما از دموکراسی و فضای مجازی به خوبی استفاده نمی کنیم و هر دوی اینها را تیغ برنده ای علیه رقبا کرده ایم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان این که متاسفانه برخی از دموکراسی و فضای مجازی به خوبی استفاده نمی کنند، ادامه داد: متاسفانه هرکسی هر چیزی که می خواهد می نویسد و در این زمینه قانون بازدارنده ای وجود ندارد که اگر کسی خلافی کرد با آن برخورد شود.

ندیمی اضافه کرد: وزیر پیشنهاد علوم، در جبهه و جنگ حضور داشته است و با توجه به شناخت فردی که از وی دارم فردی از خانواده متشخص است.

وی همچنین درباره ارسال پیامک هایی به نمایندگان مجلس علیه وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: این پیامک ها واقعیتی است که در دنیای مجازی قرار دارد و موافق و مخالفین بسیاری نیز دارد؛ جریان رقیب نیز در این زمینه فعال است و این اتفاق عجیبی نیست.

به گزارش درسیاهکل، رییس جمهور روز گذشته با ارسال نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی،« فخر الدین احمدی دانش آشتیانی» را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه