دادستان عمومی گیلان خبرداد:

دستگیری ۵ آدم ربا در گیلان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستگیری ۵ آدم ربا که با ارعاب و وحشت آفرینی قصد خودنمایی و اخلال در نظم عمومی داشتند، خبر داد.

دستگیری ۵ آدم ربا در گیلان

به گزارش ۸دی،فلاح میری با بیان اینکه سیاست دادگستری استان گیلان برخورد قاطع و سریع با افرادی است که در جامعه رعب و وحشت ایجاد می‌کنند، اظهارکرد: نباید زمینه ارتکاب جرائم خشن در جامعه فراهم شود ولی اگر کسی این جرات را به خود داد قطعاً دستگاه قضایی برخورد قاطع قانونی با مجرمین خواهد داشت.

وی از دستگیری ۵آدم ربا خبر داد و گفت:این ۵آدم ربا با هدف ارعاب و وحشت آفرینی یکی دیگر از اراذل و اوباش های گیلان را ربوده بودند و قصد خودنمایی و اخلال در نظم عمومی را داشتند، که در کمتر از چند ساعت دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه آدم رباها از این اقدام نابهنجار و غیرقانونی خود فیلمی نیز تهیه کرده بودند؛ اما پیش از انتشار دستگیر شدند، افزود: این آدم رباها پس از دستگیری با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی بر این پرونده در جریان است و امکان دستگیری افراد بیشتری در این ارتباط وجود دارد به مخلان نظم و امنیت عمومی، هشدار داد: دستگاه قضایی استان،برخورد جدی و بدون اغماض با مخلان نظم عمومی و رسیدگی سریع به پرونده‌های این حوزه را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

منبع: خبرگزاری میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه