مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان در گفتگو با 8دی:

برگزاری نمایشگاه کودهای کشاورزی در گیلان / کشاورزی سالم زمینه ساز جامعه ای تندرست است

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان در گیلان در گفتگو با ۸دی، گفت: دومین نمایشگاه کودهای کشاورزی با حضور ۱۰شرکت معتبر تولید کود کشور در گیلان برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه کودهای کشاورزی در گیلان / کشاورزی سالم زمینه ساز جامعه ای تندرست است

صالح محمدی در گفتگو با ۸دی، با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه سبد کودی شرکت خدمات حمایتی گیلان در رشت، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و ترویج سبد محصولات جدید کودی به کارگزاران نهاده های کشاورزی استان گیلان است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان با تاکید براینکه بیش از صد و ۱۰ نوع کود کشاورزی برای معرفی در این نمایشگاه قرار داده شده است، افزود: ۱۰شرکت معتبر تولید کود کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با تصریح براینکه این شرکت ها از استان های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند، متذکرشد: شرکت های تولید کننده با پشتوانه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان که متولی توزیع و نظارت بر کود های کشاورزی است به این نمایشگاه آمده اند.

این مسئول با یادآوری اینکه کود و کشاورزی سالم موجب تولید غذای سالم و جامعه ای تندرست می شود، خاطرنشان کرد: ۱۵۰ کارگزار توزیع نهاده های کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند.

محمدی با بیان اینکه کارگزاران بخش خصوصی و شرکت های تعاونی روستایی در این نمایشگاه با کود های آلی، زیستی و بیولوژیکی و… تولید روز کشور آشنا می شوند، گفت: در راستای بهبود محصولات کشاورزی باید قدم های مثبتی برداشت.

وی با یادآوری اینکه عمده کود های مصرفی کشاورزان کود های N.P.K هستند، اظهار داشت: عناصر ریز مغزی نیز باید در تولید محصولات کشاورزی مورد توجه قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه