گفتگو 8دی با کارگر اخراج شده سد شفارود:

به خاطر اعتراض به عدم پرداخت حقوق اخراج شدم/ هیچ مسئولی از ما حمایت نکرد

بهنام پورعلی” از کارگران سد شفارود بود که در گفتگو با ۸دی به بیان مشکلات خود و سایر کارگران و انتقاد از عملکرد مسئولان مربوطه پرداخت، انتقادی که تاوانش اخراج بود.

به خاطر اعتراض به عدم پرداخت حقوق اخراج شدم/ هیچ مسئولی از ما حمایت نکرد

به گزارش ۸دی، کارگاه سد شفارود همواره با حاشیه هایی همراه بوده است.

دی ماه سال ۹۶ بود که این کارگاه یکی از مهم ترین تجمعات کارگری در اعتراض به عدم پرداخت و معوقات حقوق را به خود دید.

“بهنام پورعلی” آن زمان از کارگران سد شفارود بود که در گفتگو با ۸دی به بیان مشکلات خود و سایر کارگران پرداخت. اینجا بخوانید

 

در همین رابطه خبرنگار ۸دی گفت وگویی با “بهنام پورعلی” که به گفته ی خودش به خاطر تجمع سال ۹۶ اخراج شده است، انجام داده است.

 

پورعلی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: بنده را به خاطر مصاحبه علیه مسئولان پروژه اخراج کردند، این در حالی است که هیچ کدام از مسئولان شهرستان از ما حمایت نکرده و من جزء کسانی بودم که بدون حقوق و مزایا اخراج شدیم.

 

** ۲سال به عنوان کارگر نمونه شناخته شدم

وی افزود: من ۲سال به عنوان کارگر نمونه این سد شناخته شدم اما به خاطر گرفتن حقم مورد بی مهری مسئولان قرارگرفتم، چون در مصاحبه از مسئولان انتقاد کردم.

پورعلی با تأکید براینکه حاضر هستم درباره این موضوع در تلویزیون مصاحبه زنده داشته باشم، ادامه داد: در حال حاضر یک سال بیکارم و  این اواخر با تراکتور یک نفر، کارگری می کنم در صورتی که ۱۰ سال سابقه آرماتور بندی و تکنسین اجرا دارم.

کارگر سابق سد شفارود با اشاره به اینکه به اداره کار شکایت کردیم اما از ما حمایت نکردند، گفت: به ما بیمه بیکاری هم تعلق نگرفت و این موضوع هم با حاشیه هایی روبرو شد.

وی با بیان اینکه هیچ مسئولی از ما حمایت نکرد، گفت: به خاطر تجمعات اعتراضی نسبت به عدم پرداخت حقوق مورد بازخواست قرارگرفتیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه