آقای استاندار! اجازه ندهید جو آرام استان برهم بخورد!/ مردم خالق ۸دی اجازه جولان فتنه گران را نداده و نمی دهند

آقای استاندار! احازه ندهید جو آرام استان برهم بخورد! بدانید و باور داشته باشید مردم خالق ۸دی، همان هایی که فتنه را در نطفه خفه کردند، اجازه جولان فتنه گران را نداده و نمی دهند.

آقای استاندار! اجازه ندهید جو آرام استان برهم بخورد!/ مردم خالق ۸دی اجازه جولان فتنه گران را نداده و نمی دهند

به گزارش ۸دی، چند روز قبل بود که جریان اصلاحات با دعوت از ” آذر منصوری ”  همایشی را در رشت به اسم واکاوی آینده اصلاحات برگزار کرد.

این همایش قرار بود عمومی باشد یعنی هرکسی با هر سلیقه و ذائقه سیاسی در آن شرکت کند اما از همان ابتدا مشخص شد دورهمی چند نفره است و آمده اند که خود بگویند و خود بشنوند و افراد دیگر حق حضور ندارد!

اما نکته جالب اظهار نظر جالب استاندار بوشهری گیلان است که گفته اجازه نمی دهد جو  آرام سیاسی  گیلان بر هم بخورد.

چند نکته  باید در این زمینه مطرح شود تا برخی ها خیال نکنند آنچه خود می گویند وحی منزل است!

نکته اول:  هزینه برگزاری این همایش ها که از قضا دولتی ها هم در آن حضور به هم رساندند از کجا می آید؟! اگر از بیت المال خرج می شود بر اساس کدام مجوز و کدام ردیف بودجه اینگونه هزینه ها صورت می گیرد در صورتی که مردم در بدترین شرایط اقتصادی به سر می برند، شرایطی که محصول جریان بانی این همایش است!

نکته دوم:  برگزاری همایشی چند نفره را تا الان ندیده بودیم که به یمن اصلاحطلبان پرمدعی دیدیم! جریانی که همیشه با اولیگراشی رسانه ای جز خودبرتر بینی چیزی برای مردم به ارمغان نیاورد و هر بار که با هزار ترفند بر گرده قدرت نشست آنی کند که  الان همه شاهد آن هستیم.
شعارهای کاندیدای پوششی شان در انتخابات ریاست جمهوری از یاد مان نرفته که قرار بود چنان رونقی ایجاد کنند که رستم در شاهنامه نکرده است!

نکته سوم:  یک جریان که خود را همواره حامی مردم می داند همایشی برگزار می کند و اعلان عمومی می کند اما مردم را برای حضور در این برنامه راه نمی دهند آخر اینگونه کج دهنی یعنی چه؟ چه کسی اینچنین می خواهد مردم را عصبانی کند؟

نکته چهارم: جناب استاندار سخنران داریم تا سخنران،  کسی که سه سال به واسطه مدیریت فتنه زندانی سیاسی بوده است، حرف های ساده ای می زند؟

آقای سالاری شاید در استان محل تولد شما دعوت از  فعال فتنه و محکوم سیاسی برای سخنرانی در شرایط بد اقتصادی با هزینه ای که معلوم نیست از کجا تامین شده صرفا یک سخنرانی تلقی شود که من فکر می کنم آنجا هم اینچنین نباشد، بدانید و باور داشته باشید مردم خالق ۸دی، همان هایی که فتنه را در نطفه خفه کردند، اجازه جولان فتنه گران را نداده و نمی دهند.

نکته پنجم: این نظام قدرت اول و آخرش مردم است. مردمی که با رهبری ولی فقیه پشت تمام ابرقدرت ها را  به خاک می مالند و پرچم ایران اسلامی را بر تارک عالم می نگارند. البته عده ای نمی خواهند  و نمی توانند این مهم را ببینند بنابراین قصد دارن بین ملت و رهبری فاصله ایجاد کنند تا این دو بالِ پیشرفت، استقلال را از هم جدا کنند اما برخی از دولتمردان  و مدیران مطمئن باشند  کارشان مورد رصد مردم است و مردم در مورد آینده سیاسی شان تصمیم خواهند گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه