معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

دوره های مشاوره قبل از ازدواج رایگان برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: دوره های مشاوره قبل از ازدواج بطور رایگان برگزار می شود.

دوره های مشاوره قبل از ازدواج رایگان برگزار می شود
به گزارش ۸دی، هاشم اسماعیلی در اولین نشست ستاد سازماندهی امور جوانان شهرستان شفت گفت: اداره کل ورزش و جوانان که یکی از متوالیان برگزاری کارگاه های رایگان پیش از ازدواج است با کمک دولت به دنبال حمایت از مراکز تخصصی فعال در این زمینه است.
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر اینکه جامعه جوان مخاطبان اصلی این نشست ها و برنامه ریزی ها است گفت: سعی می کنیم از نگاه جزیره ای فاصله گرفته و با پیشرفت فضای کاری به دنبال بهبود عملکرد در این حوزه باشیم.
اسماعیلی از برگزاری جشن هفته جوان با محوریت اداره ورزش و  جوانان استان گیلان خبر داد و گفت: با آسیب شناسی های مدون سعی می شود در انتخاب جوان برتر از دستگاه های تخصصی در این راستا کمک گرفته شود‌.
وی با اشاره به اینکه گیلان به عنوان دبیر خانه کارآفرینی جوانان کشور مشغول فعالیت است، گفت: طبق تفاهم نامه وزارت ورزش و صندوق امید تا سقف ۱۰۰میلیون به افراد زیر ۳۵سال با کار مزد بسیار پایین تسهیلات  تعلق میگرد.
وی تصریح کرد: تسهیلات  تنها به بخش ورزشی تعلق نگرفته بلکه در حوزه اشتغال زایی نیز حمایت می شود.
محسنی فرماندار شهرستان شفت در ادامه  با اشاره به حرکت نمادین روز گذشته  نمایندگان مجلس گفت: سپاه پاسداران علاوه براینکه به عنوان یک نیروی نظامی قانون مند است، همواره به دنبال پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.
 وی خواستار تشکیل کمیته های ساماندهی جوانان در شهرستان شفت شد و گفت: اداره ورزش و جوانان گیلان با نقش پر رنگ خود می تواند مشکلات مربوط به جوانان را شناسایی و  در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی موثر واقع شود.
محسنی گفت: انباشت مشکلات جوانان در حوزه اشتغال و عدم بسترسازی لازم جهت فعالیت های فرهنگی نیازمند برنامه ریزی همه جانبه  دستگاه های اجرایی  در شهرستان شفت است.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه