مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان:

۲۱ پروژه آموزش فنی و حرفه ای گیلان دهه فجر افتتاح می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: ۲۱ پروژه آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت دهه فجر آماده افتتاح است.

۲۱ پروژه آموزش فنی و حرفه ای گیلان دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار ۸دی، محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با بیان اینکه ۲۱ پروژه آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت دهه فجر آماده افتتاح است اظهار کرد: افتتاح دو کارگاه کشت کار گلخانه ای هیدروپونیک، هفت مرکز آموزش آنلاین و افتتاح ۱۱ آموزشگاه آزاد در شهرستان های مختلف استان گیلان از جمله این پروژه هاست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از برگزاری نخستین همایش تحول اقتصادی گردشگری در گیلان خبر داد و افزود: با توجه به تاکیدات استاندار در شورای مهارت استان این همایش فردا (اول بهمن) توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان در سالن الغدیر استانداری برگزار می شود.

وی ایجاد تحول در آموزش های گردشگری را از اهداف برگزاری این همایش دانست و گفت: این امر منجر به تحول اقتصادی و رونق گردشگری اعم از هتل ها، رستوران ها و مجموعه های گردشگری در این استان می شود.

حسینی تحول اقتصادی گردشگری، شامل مدیریت منابع انسانی، پیشران صنعت گردشگری، مکانیسم برآورده سازی وعده های برند در بنگاه ‌های گردشگری، الگوهای کلیدی آموزش مهارتی در بهبود بهره‌ وری صنعت گردشگری، مدیریت تضمین کیفیت خدمات در گردشگری و تجربه های موفق بین المللی در خلق مزیت رقابتی مراکز گردشگری با توسعه منابع انسانی را از محورهای این همایش است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان همایش تحول اقتصادی گردشگری را اولین همایش در سطح مدیران گردشگری گیلان خواند و اذعان کرد: در زمان حاضر، ۲۱ مرکز دولتی ، ۱۵۳ کارگاه ثابت در مراکز دولتی، ۲۱۵ مربی شاغل در بخش دولتی، ۶۲۸ موسسه کارآموزی آزاد فعال فنی و حرفه ای با دو هزار و ۲۲۶ مربی شاغل در این موسسه ها در استان فعال است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه