مددجویان کمیته امداد برای دریافت تاکسی وام قرض الحسنه می گیرند

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: آن دسته از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که واجد شرایط فعالیت در سامانه حمل و نقل عمومی شهری هستند، می‌توانند با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه تاکسی دریافت کنند.

مددجویان کمیته امداد برای دریافت تاکسی وام قرض الحسنه می گیرند

به گزارشهشت دی،مرتضی ضامنی  افزود: بر اساس تفاهمنامه بین کمیته امداد و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مقدمات اشتغال ۵ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در سامانه تاکسیرانی شهری فراهم شده است. وی خاطرنشان کرد: بر این اساس افرادی که دارای شرایط رانندگی با تاکسی هستند می‌توانند با معرفینامه کمیته امداد در شهر خود با مراجعه به سازمان تاکسیرانی نسبت به نام‌نویسی و انجام مراحل اداری اقدام کنند.
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: اشتغال به‌عنوان یک دغدغه عمومی در جامعه مطرح است. همه دستگاه‌ها به سهم خود باید در راستای حل این مشکل اقدام کنند و در این خصوص بر اساس تفاهمنامه، افراد مشمول با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق کمیته امداد و معرفی به تاکسیرانی می‌توانند در سامانه تاکسیرانی شهری مشغول به‌کار شوند.
ضامنی گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح به ۵ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در شهرهای مختلف تاکسی واگذار می‌شود. به گزارش ایرنا، سه میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه