رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر خبر داد؛

نجات ۷۰ خانوار سیل‌زده رودسری از محاصره آب

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر از نجات ۷۰ خانوار سیل زده رودسری از محاصره آب در سیل اخیر خبر داد.

نجات ۷۰ خانوار سیل‌زده رودسری از محاصره آب

به گزارش ۸دی، کامیار صالحپور عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از همان ابتدای شروع حادثه، هلال احمر رودسر اقدام به رسیدگی به امور سیل‌زدگان شهرستان کرد.

وی افزود: در احمد آباد طبق آخرین خبر و بازدید نیروهای امدادی، آب ۱۵ سانتی فروکش کرده است و در صورت نیاز به کمک و توزیع اقلام و اعلام از سوی فرمانداری و بخشداری امداد رسانی انجام خواهد گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر گفت: نیروهای امدادی هلال احمر رودسر بعد از ظهر در منطقه چینی‌جان و میان پشته در ۱۰ دستگاه منزل مسکونی با دو دستگاه موتور آبکشی تخلیه آب انجام دادند.

صالحپور ادامه داد: از زمان شروع حادثه تا به امروز ۴۰ نفر از امدادگران و ۲۰ نفر از پرسنل شهرستان رودسر، آستانه اشرفیه و استان حضور داشته‌اند.

وی افزود: در این حادثه ۶ دستگاه ماشین کمک‌دار و ۱ دستگاه آمبولانس تویوتا و ۴ دستگاه قایق جمینی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۳۰۰ قرص نان با همکاری دهیاری گیشاکجان شب گذشته توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر گفت: جمعیت هلال احمر در جریان کمک به سیل زدگان موفق شد ۷۰خانوار محاصره شده در آب را نجات و ۳۰ نفر را نیز در محل مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر رودسر اسکان دهد.

صالحپور در پایان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر رودسر از شب چهارشنبه اقدام به امدادرسانی در روستاهای گیشاکجان، میان پشته، چینی جان، ابتدای صحنه سرا، گواسرا، سرپل غربی، حسین آباد، احمدآباد و … کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه