امام جمعه ماسال در گفتگو با 8دی:

ارتباط با بهائیان ترویج فرقه ضاله است / همه باید نسبت به ارتباط با بهائیان حساس باشند

امام جمعه ماسال در واکنش به دیدار فایزه هاشمی با لیدر های اصلی جریان ضاله بهاییت اظهار داشت: ارتباط فائزه هاشمی با رهبران بهائیت ترویج این فرقه ضاله است و مسوولان باید نسبت به این تحرکات حساستر باشند.

ارتباط با بهائیان ترویج فرقه ضاله است / همه باید نسبت به ارتباط با بهائیان حساس باشند

سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در واکنش به دیدار فایزه هاشمی با لیدر های اصلی جریان ضاله بهاییت در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: ارتباط فائزه هاشمی با رهبران بهائیت ترویج این فرقه ضاله است و مسوولان باید نسبت به این تحرکات حساستر باشند.
سید هادی موسوی در رابطه با دیدار اخیر فائزه هاشمی با رهبران فرقه ضاله بهائیت در ایران اظهار کرد: هر گونه رابطه با سران و عوامل بهائیان ترویج فرهنگ فرقه ضاله بهائیت است.
وی با بیان اینکه باید دلیل این رابطه مشخص شود اذعان کرد: همه مسوولان باید مواضع خود را نسبت به این موضوع شفاف کنندو اقدام انقلابی خود را بروز دهند.
امام جمعه شهرستان ماسال با اشاره بر اینکه نباید در حکومت اسلامی ترویج بهایت شود، گفت: انتشار تصاویر فائزه هاشمی و  دوستان بی حجاب بهایی او از لحاظ قانونی چه حکمی دارد؟!
موسوی با تاکید بر اینکه نباید از تحرکات اینچنینی به سادگی عبور کرد، تصریح نمود: غیرت ملی واسلامی ما می طلبد که نسبت به امور مسلمین اهتمام داشته باشیم و به سادگی از کنارشان نگذریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه