بارش برف در گیلان/ محور اسالم – خلخال بسته شد + فیلم و تصاویر

با شدت یافتن بارش ها علاوه بر ارتفاعات، برخی نواحی جلگه ای استان نیز با بارش برف همراه شد، همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از بسته شدن محور اسالم – خلخال به علت بارش برف تا اطلاع ثانوی خبر داد.

بارش برف در گیلان/ محور اسالم – خلخال بسته شد + فیلم و تصاویر

به گزارش هشت دی، با نفوذ سامانه هوای سرد و بارشی، از عصر دیروز آسمان گیلان ابری همراه با بارش باران و وزش باد شدید، در کوهستان و دامنه ها با بارش برف در برخی مناطق همراه بوده است.

در مناطق مستعد جلگه ای و در شهرستان های رشت، آستانه، لاهیجان، سیاهکل و… نیز با بارش برف همراه شد.

 

 

لاهیجان

 

 

محمد داردس مدیرکل هواشناسی گیلان در این باره با بیان این شرایط جوی تا صبح جمعه در استان حکم فرماست، گفت: در این مدت در جلگه بارش مخلوط برف و باران دور از انتظار نیست.

وی گفت: از اواخر وقت فردا تا اواسط هفته آینده، در ساعات صبح و شب، یخبندان پیش بینی می شود.

 

 

 

بسته شدن محور اسالم – خلخال، پونل – خلخال

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از بسته شدن محور خلخال – اسالم ( حد فاصل خلخال تا مرز استان گیلان در حوزه استحفاظی اردبیل ) به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی خبر داد.

“امیر مرادی” مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز در گفتگویی با بیان اینکه به غیر از محورهای اسالم- خلخال و پونل- خلخال سایر راههای استان باز است، افزود: با توجه به شدت کولاک در محور اسالم به خلخال و بسته شدن محور از سمت خلخال با هماهنگی پلیس راه استان های گیلان و اردبیل این محور از سمت اسالم نیز مسدود شد.

وی با اشاره به بسته بودن محور پونل- خلخال نیز اظهار داشت: کسانی که قصد سفر به استان اردبیل را دارند از مسیر آستارا تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: البته با توجه به اینکه برای امشب بر اساس پیش بینی های هواشناسی در ساعت های ۲ و ۳ بامداد شدت بارش ها بیشتر خواهد شد به همین دلیل و به منظور ایمنی تردد کنندگان با هماهنگی پلیس راه از تردد خودروها در تمامی مسیرهای کوهستانی تا زمان بارش برف جلوگیری می شود.

مرادی یاداور شد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده ؛ ارتفاع برف در محور های اسالم- خلخال و پونل – خلخال بین ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر ، محور بلوردکان – خصیب دشت به ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر ، ماسال – گیلوان نیز به ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان اظهار کرد: همچنین ارتفاع برف محور رستم آباد – حشمت آباد – قوشه لانه – کلیشم، رودسر – لات محله و فومن- ماسوله ( ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر) گزارش شده است.

در ادامه تصاویری از بارش برف در مسکن مهر  رشت مشاهده می کنید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه