بحرین قهرمان ‌جام باشگاه‌های هندبال آسیا شد‌

فینال بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان برگزار شد و نماینده بحرین به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

بحرین قهرمان ‌جام باشگاه‌های هندبال آسیا شد‌

به گزارش هشت‌دی فینال مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا عصر امروز، ۲۰ خرداد ماه بیم تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین برگزار شد و نماینده بحرین با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ الدحیل را شکست داد و قهرمان شد.

مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان، عصر امروز به اتمام رسید و تیم النجمه پس از یک بازی پرکش و قوس و تماشایی، به پیروزی رسید و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

فینال این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۱۷ در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد و هر دو تیم بازی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. در نیمه نخست این دیدار، تیم الدحیل بازی بهتری به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ النجمه را شکست داد.

در نیمه دوم نماینده بحرین تلاش زیادی به خرج داد تا به بازی برگردد و در نهایت نیز موفق شد تا در واپسین ثانیه‌ها، بازی را به تساوی بکشد و نیمه دوم با تساوی ۲۲ بر ۲۲ خاتمه یافت و فینال به وقت‌های اضافه کشیده شد.

جدال تماشایی و نزدیک دو تیم در وقت‌های اضافه نیز ادامه داشت و در نهایت بحرین قهرمان ‌جام باشگاه‌های هندبال آسیا شد.

الریان در رده سوم ایستاد و کویت چهارم شد

دیدار رده‌بندی این مسابقات بین تیم‌های الریان قطر و الکاظمه کویت برگزار شد و در نهایت دیگر نماینده قطر به مقام سومی این مسابقات دست پیدا کرد.

این بازی که از ساعت ۱۵ در سالن ۲۵ آبان برگزار شد، الریان بازی را بهتر آغاز کرد و نیمه نخست را با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به ‌سود خود خاتمه داد.در نیمه دوم نماینده قطر اختلاف را بیشتر و در پایان با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ الکاظمه کویت را شکست داد تا در رده سوم این رقابت‌ها قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه