رئیس دانشگاه پیام نور گیلان خبر داد:

صدور مجوز راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان شفت

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از صدور مجوز راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان شفت خبر داد.

صدور مجوز راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان شفت

به گزارش هشت‌دی مهرداد توکلی‌راد از صادر شدن مجوز راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان شفت گفت: با اعلام و تائید کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری کشور و با توجه به برنامه‌ریزی و همکاری‌های قبلی دانشگاه پیام نور گیلان و پارک علم و فناوری استان مجوز راه‌اندازی این مرکز صادر شد .

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان گفت: امیدوارم این همکاری مشترک علمی دانشگاه پیام نور گیلان و پارک علم و فناوری استان، منجر به ایجاد کارآفرینی پایدار و توسعه بیش‌ازپیش شهرستان‌های استان شود.

 توکلی‌راد تصریح کرد: با ایجاد این مرکز و با استفاده از اندیشه‌های جوانان، نخبگان ودیگر فعالان دانشگاهی در حوزه اقتصادی، گردشگری، پژوهشی، کشاورزی و ….. شاهد تحول بزرگی در شهرستان شفت خواهیم بود.

وی مراکز رشد دانشگاهی را نقطه تلاقی دانش و فناوری و بهترین مکان برای آشنایی دانشجویان با آینده روشن حرکت به سمت فعالیت‌های فناورانه دانست و بیان کرد: سهولت دسترسی دانشجویان به مراکز رشد در داخل دانشگاه جدای از فرهنگ‌سازی موردنیاز جامعه در خصوص توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری، می‌تواند آینده شغلی دانشجویان و نیل ایشان به سمت خوداشتغالی را میسر سازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه