جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

عاملان تیراندازی و قتل در منطقه شالکوه رشت دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از تیراندازی و قتل یک نفر در منطقه شالکوه شهرستان رشت خبر داد و گفت: قاتل ۴۸ ساله و دو همدست وی دستگیر شدند.

عاملان تیراندازی و قتل در منطقه شالکوه رشت دستگیر شدند

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به قتل در منطقه شالکوه شهرستان رشت، مأموران انتظامی بلافاصله با حضور در محل، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مردی ۴۰ ساله حین درگیری بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده و دو مرد ۲۱ و ۲۸ ساله دیگر که در این نزاع حضور داشتند، مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برابر تحقیقات صورت گرفته معلوم شد که مقتول به همراه همدستانش به علت اختلافات قبلی و قمار با چوب و چماق با ۳ نفر دیگر درگیر شده‌اند، گفت: کارآگاهان آگاهی با اقدامات فنی عاملان تیراندازی و قتل را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه مأموران آگاهی قاتل ۴۳ ساله و دو برادر وی را در شهر رشت دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری را از مخفیگاه آن‌ها کشف کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه