اجرای حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام

حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام صبح امروز با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان اجرایی شد.

اجرای حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام

به گزارش ۸دی،حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام صبح امروز با حضور احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان اجرایی شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه فردی غیربومی در سال ۱۳۹۹  اراضی جنگلی و بستر رودخانه را در منطقه تیسیه خمام تصرف عدوانی کرده و اقدام به ساخت و ساز در این مکان و استقرار پل بر روی رودخانه بدون مجوز قانونی نموده است افزود: در راستای گزارشات و شکایات مردم، دادگستری خمام به موضوع رسیدگی کرده و در سال ۱۴۰۰ حکم قطعی تخریب و اعاده مکان به وضعیت سابق صادر شده است.

وی در ادامه افزود: صبح امروز حکم تخریب بنا اجرایی شد و فرد متخلف متعهد شده است تا ظرف مدت زمان یک هفته پل مستقر بر رودخانه را نیز جمع نماید.

آقایی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با مطالبه گری و پیگیری مردم با متخلفین و متجاوزین بیت المال در راستای قانونی برخورد قاطع می نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه