پیام فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار را به افسران خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی داشت.

پیام فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار را به افسران خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ
«سوگند به قلم و آنچه مى‌‏نویسند»

هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت «شهید محمود صارمی» و تمامی مجاهدانی است که جان شیرین خود را برای برافروختن چراغ آگاهی‌بخش و اطلاع رسانی تقدیم کردند. ‌به راستی خبرنگاران نماد راستین تعهد، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری بوده و برای عینیت بخشی به «نون والقلم و مایسطرون» شبانه روز در حال تلاش و خدمتند.

خبرنگاران ایثارگرانی هستند که در عرصه قلم و اندیشه در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل‌الله، جبهه مقاومت، در شرایط حساس کرونایی و هر‌ جایی که نیاز به حضورشان بود با عشق، ایثار و از خود‌گذشتگی صحنه‌هایی به یاد ماندنی را در تایخ این مرز پرگهر ثبت و ضبط کرده و در کنار مشکلات، محدودیت‌ها و مشقت‌های حرفه‌ای، هیچ‌گاه از رسالت حقیقی خود دست برنداشتند.

تقارن گرامیداشت روز خبرنگار با سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) و روز عاشورا، فرصت ارزشمندی است تا خبرنگاران و فعالین رسانه با الگو قرار دادن اولین خبرنگار و روایت‌گر جهان اسلام و تبیین‌گر واقعه عاشورا حضرت زینب (س)، با پایبندی به تعهدات حرفه‌ای، شرافت انسانی، اخلاق‌مداری، امانت‌داری و صداقت پیشگی، فلسفه قیام عاشورا و حرکت تاریخ ساز امام حسین‌(ع) را به شیوهای هنرمندانه منعکس کرده و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنند.

امروز که در جنگ تمام عیار امپراتوری رسانه‌ای دنیا قرار داریم، بی‌شک اصحاب محترم رسانه افسران جنگ نرم بوده که با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهاد تبیین» پیشگام این جهاد بزرگ و ارزشمند هستند و در دورانی که دنیا با تحریف واقعیت به جنگ با اراده‌ها پرداخته و در صدد کمرنگ جلوه‌دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و سیاه‌نمایی در راستای یاس و ناامیدی مردم هستند اصحاب رسانه عهده‌دار رسالت خطیر و ارزشمند «جهاد تبیین» بوده و با تاسی از حرکت روشنگرانه حضرت زینب(س) به تبیین دستاوردها و موفقیت‌های نظام در عرصه های مختلف می‌پردازند.

اینجانب با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش‌های فراموش ناشدنی و خستگی‌ناپذیر خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان تقدیر و تشکر کرده و از خداوند سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون در پرتو رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور
فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه