فرماندار رشت مطرح کرد:

افزایش ساعات پخت نانوایان منتخب رشت

فرماندار رشت با تاکید بر نبود مشکل در تامین و توزیع آرد مورد نیاز و لزوم دسترسی آسان مردم به نان، اظهار داشت: با اختصاص سهمیه فوق العاده و افزایش ساعت پخت نانوایان منتخب شهرستان، خدمات ارائه شده به مردم مطلوب‌تر خواهد بود.

افزایش ساعات پخت نانوایان منتخب رشت

به گزارش ۸دی،حمید رضا امام پناهی در جلسه با نانویان منتخب شهرستان که با حضور مدیرکل غله استان و با هدف تقدیر از زحمات صنف خبازی و استماع مشکلات حوزه آرد و نان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله(ع) و یاران پاکش به ارادتمندان مکتب حسینی و با اشاره به اهمیت و جایگاه حفظ حرمت نان در آموزه‌های دینی و پیشینه فرهنگی مردم اظهار داشت: نانوایان پاسخگوی یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه بوده و با تعهد مشغول ارائه خدمات به مردم می باشند و نباید تخلفات انگشت شمار واحد های خبازی را به همه نانوایان تعمیم داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت تاریخی نان در سبد غذایی خانوار ایرانی، بازرسی‌ دستگاه‌های نظارتی از واحدهای خبازی و برخورد با معدود واحدهای متخلف ادامه خواهد داشت.

فرماندار رشت با اشاره به جمعیت بالای شهرستان و توجه به این نکته که رشت مقصد نهایی بسیاری از هموطنان برای گذراندن ایام تعطیلات می باشد، اظهار داشت: در زمینه تامین و توزیع آرد مورد نیاز و سهمیه فوق‌العاده واحدهای صنفی نانوایی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و ضروری است تا نانوایان منتخب نسبت به نصب بنر و افزایش ساعات پخت توجه لازم را داشته باشند.

امام پناهی تاکید کرد: برای پاسخگویی مناسب تر به مطالبات مردم و میهمانان ضروری است تا واحدهای نانوایی نسبت به رعایت ساعات کاری، پرهیز از تعطیلی خودسرانه و بهبود کیفیت نان بخصوص در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اهتمام بیشتری داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه