کتاب «سردار گیله‌مردان» در رشت رونمایی می‌شود

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: کتاب خاطرات مردم گیلان از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان «سردار گیله مردان» به همت دفتر مطالعات رسانه‌ای عصر روایت‌ها جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری رشت در رشت رونمایی می‌شود.

کتاب «سردار گیله‌مردان» در رشت رونمایی می‌شود

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به چاپ کتاب «سردار گیله‌مردان» اظهار داشت: این کتاب روایتی از خاطرات مردم از ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسمی است که در رشت رونمایی خواهد شد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه این کتاب توسط سرکار خانم نرجس توکلی به رشته تحریر درآمده ابراز داشت: مراسم رونمایی از کتاب «سردار گیله‌مردان» روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت، ساعت ۱۸عصر در محل خانه میرزاکوچک خان برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت عموم فعالان فرهنگی هنری استان گیلان جهت حضور در این مراسم گفت: کتاب «سردار گیله مردان» کتابی مردمی است که رشته اصلی تحریر آن توسط مردم ایجاد شده و تلاش شده تا مسئله مردمی بودن که از جمله تاکیدات شهید سلیمانی نیز بود در آن مورد توجه قرار بگیرد.

پوریوسفی تجربه‌نگاری و جمع‌آوری خاطرات مردمی را اقدامی راهبردی در حوزه فرهنگ دانست و افزود: مسئله شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع بی‌نظیر پیکر ایشان توسط مردم، مسئله ای است که باید در طول تاریخ حفظ شود تا آیندگان از آن مطلع شوند و خاطره‌نگاری راهکاری اثرگذار برای این امر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه