مفقود شدن راکب موتورسیکلت سیلاب صومعه سرا + فیلم

رئیس جمعیت هلال‌احمر صومعه سرا با اشاره به اینکه راکب موتور سیکلت در هنگام عبور از پل در سه سار صومعه سرا، گرفتار سیلاب و مفقود شده است، گفت: هم اکنون تیم‌هایی از هلال احمر در منطقه برای جستجو حضور دارند.

مفقود شدن راکب موتورسیکلت سیلاب صومعه سرا + فیلم

به گزارش ۸دی، رئیس جمعیت هلال‌احمر صومعه سرا با اشاره به اینکه صبح امروز یکی از اهالی منطقه که قصد عبور از پل سه سار را داشت به داخل رودخانه سقوط کرد و جانش را از دست داد، گفت: راکب موتور سیکلت در هنگام عبور از پل در سه سار صومعه سرا، گرفتار سیلاب و مفقود شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه طغیان رودخانه پلنگ و بخش گوراب زرمیخ صومعه‌سرا و آبگرفتگی پل سه سار مرد ۴۲ ساله را به کام مرگ برد، افزود: تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر همچنان برای پیدا کردن پیکر این جوان بی‌نتیجه مانده است.

علیرضا قلی زاده گفت: ۳ اکیپ ۵ نفره در طول رودخانه برای پیدا کردن جنازه این مرد غرق شد ه در تلاشند که با فروکش کردن آب جنازه را پیدا کنند.

بارندگی دو روز گذشته موجب طغیان رودخانه‌های پلنگ‌بر و تنیان رود و آبگرفتگی پل‌های آبنمای روستا‌های سه سار و میانبر و مسدود شدن راه‌های تنیان به ماسال به چالکسر به سه سار شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه