در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

پاسخ صریح رئیس حزب مردمی اصلاحات در واکنش به اظهارات “آذر منصوری”/ “رئیسی” اصلاح گر از هر اصلاح طلبی است/ نمی گذاریم انتخابات را به غربت بکشانند

حجت الاسلام محمدزارع فومنی با تاکید بر اینکه حزب مردمی اصلاحات رسما از “سید ابراهیم رئیسی” حمایت می کند، گفت: عملکرد “رئیسی” در قوه قضاییه گویای اصلاح امور بوده و ما معتقدیم ایشان از خیلی از اصلاح طلب ها، اصلاحگرتر است.

پاسخ صریح رئیس حزب مردمی اصلاحات در واکنش به اظهارات “آذر منصوری”/ “رئیسی” اصلاح گر از هر اصلاح طلبی است/ نمی گذاریم انتخابات را به غربت بکشانند

حجت الاسلام محمدزارع فومنی در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه حزب مردمی اصلاحات رسما از “سید ابراهیم رئیسی” حمایت می کند، گفت: عملکرد “سید ابراهیم رئیسی” در قوه قضاییه گویای اصلاح امور بوده و ما معتقدیم ایشان از خیلی از اصلاح طلب ها اصلاحگرتر است.

وی با بیان اینکه سید ابراهیم رئیسی تاکنون در هرجایی حضور داشته منشأ خِیر و برکات بوده است، گفت: ایشان تابع ولی فقیه و حامی انقلاب است و از نیروی جوانی بهره مند است.

حزب مردمی اصلاحات رسما از “رئیسی” حمایت می کند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه آیت الله رئیسی رسما اعلام کرد که به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده است و به هیچ جناحی وابستگی ندارد، گفت: بنابراین هرجناحی می تواند از ایشان حمایت کند.

زارع فومنی در پاسخ به اظهارات آذر منصوری، گفت: ایشان کاره ای نیست که بخواهد برای ما تصمیم بگیرد، ایشان تا الان کجا بوده؟!، من اعلام می کنم حزب مردمی اصلاحات به عنوان یک حزب فعال و کسی که همیشه در صحنه حضور داشته رسما از اقای رئیسی حمایت می کنیم.

نمی گذاریم انتخابات را به غربت بکشانند

وی با بیان اینکه ما نمی گذاریم این انتخابات را به غربت بیاندازند و مردم هم حتما پای صندوق های رأی می آیند، افزود: این خانم و آقایان دیگر از این جنس اصلا محبوبیتی ندارند. این ها هشت سال آقای روحانی را به میدان آوردند و شما دیدید چه بلایی بر سر مردم آوردند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ادامه داد: اکثر اصلاح طلب هایی که دل در گرو ایران دارند اعلام کرده اند که حامی رئیسی هستند.

از “آذرمنصوری” بپرسید در ورامین چند اصلاح طلب شمارا قبول دارد؟!

وی خطاب به آذر منصوری، گفت: من یک سؤال دارم، در ورامین چه تعداد از اصلاح طلبان شما را قبول دارند؟ و اصلا به شما چه ربطی دارد که بخواهید برای حزب ما تصمیم گیری کنید؟ ما یک حزب مستقل و دارای تشکیلات در دایره اصلاح طلبی هستیم و رسما هم حامی اقای رئیسی هستیم و خیلی هم از این ها اصلاح طلب تر هستیم.

امیدوارم رئیسی کشور را از وضعیت فلاکت باری که روحانی درست کرده خارج کند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه ما به دنبال حکم و مقام نیستیم بلکه فقط حامی اقای رئیسی هستیم، گفت: امیدوارم آقای رئیسی بیاید و این کشور را از این وضعیت فلاکت باری که روحانی درست کرده خارج کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه