فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری عامل هتک حرمت یک روحانی در بندر کیاشهر

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیون در بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

دستگیری عامل هتک حرمت یک روحانی در بندر کیاشهر

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان اظهار داشت: روز گذشته در بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه جوانی ۲۴ ساله که به علت مصرف مواد مخدر صنعتی حالت طبیعی نیز نداشته در اقدامی نامتوازن اقدام به هتک حرمت یکی از روحانیون شهرستان می‌کند.

وی برخورد جدی و قاطعانه با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان در هر لباس و موقعیت را یکی از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود: بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار مأموران پلیس شهرستان آستانه اشرفیه قرار گرفت که با اقداماتی فنی و تلاش‌های صورت گرفته سرانجام ظهر امروز متهم شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به پیامدهای سوء ذهنی و رفتاری مصرف مواد مخدر در ارتکاب رفتارهای ناهنجار، خاطرنشان کرد: ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان، خط قرمز نیروی انتظامی است و همانگونه که بارها بر آن تأکید شده پلیس در برخورد قاطع با چنین رفتارهای ناشایستی هرگز کوتاه نخواهد آمد.

سردار ملکی از ابراز ندامت و پشیمانی متهم این پرونده خبر داد و افزود: پس از دستگیری متهم در جریان شناسایی وی توسط روحانی یادشده، متهم با ابراز ندامت از اقدام ناشایست و غیرانسانی خود، دلیل ارتکاب این عمل را نداشتن حالت روحی مناسب به دلیل مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

ارشد انتظامی استان گیلان در پایان بر حفظ کرامت و آبروی تمامی شهروندان تأکید کرد و گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ۸دی، کلیپی که از اهانت به یک فرد ملبس به لباس روحانیت در فضای مجازی منتشر شده است ربطی به ماجرای هتک حرمت یک روحانی در بندر کیاشهر ندارد و ظواهر امر نشان از ساختگی بودن کلیپ مذکور است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این توهین حق حسن روحانیه نه این آدم بی گناه
ناشناس در پاسخ به
بله.توهین حق حسن روحانی بود نه این بندخ خدا.
علی کریمی
از مهد کودکها تربیت این اراذل و اوباش با رقص و آواز شروع میشه تا مدارس که با کتابهای بی محتوا و بد محتوا بچه را به دبیرستان میفرستید تا با کراک و شیشه و فضولات دیگه آشنا بشوند و با تأیید رییس جمهور بی کفایت توسط شورای باصطلاح نگهبان این سناریو تکمیل میشود و جوانان بیکار و بیعار مثال این بدبخت تحویل جامعه داده میشوند
ناشناس
همین آخوندا وقتی می گفتن به روحانی رأی ندین به حرفشون گوش نکردن حالا میاد اینجوری پیرمرد رو میزنه. این شخص باید محاکمه بشه.
ناشناس
سیلی خوردنها سابقه داره....
ناشناس
گنه کرد در بلـــــــــخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری! این آدم احمق به خاطر برخی مسئولین معمم و تنبل، اینطور به یک روحانی سفید موی که در حال عبور از خیابان هست سیلی میزنه! ای تُف به غیرتت که نه عقلت رو کار میندازی و رای میدی و نه میفهمی که اون روحانی در سرنوشتت دخیل نبوده!
ناشناس
هم زمان با زدن آخوند در همان روز در تهران 84نفر خودکشی کردن که دوازده نفر مردند کدام خبر از نظر شما مهمترین زدن آخوند و یا دلیل 84 نفر که خودکشی کردند
ناشناس
خاک بر سرت حسن روحانی یک مرغ رو نتونستی اداره کنی کشورو بهت دادن
ناشناس
وحشی اون هرچی هم باشه سید اولاد فاطمه بود (که سیلی به صورتش زدی) موقع انتخابات لخت میرقصین برو به صورت روحانی سیلی بزن نه پیر مرد.....ضعیف کش..
فرزاد
با این نحوه خبر گذاشتنتون معلوم میشه اصلا خبرنگار نیستید اول مطلبی رو میگذارید بعد که کسی از روی مطلب شما خبری رو منتشر کرد پارگرافی بهش اضافه میکنید و خبر اولی لوس میشه و مراجعه کنندگان به خبرتون و منتشرکنندگان خبرتون رو دروغگو جلوه میدید در انظار دیگه به هیج خبر شما نمیشه اعتماد کرد من که دیگه به اخبار شما اعتماد نمیکنم و مطلبی رو از خبرگزاری شما منتشر نمیکنم مگر اینکه به افزوده شدن پاراگراف آخر اعتراف و عذرخواهی کنید. پارگراف آخر رو که بعدا به خبرتون اضافه کردید کار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بود باید خبری جداگانه میگذاشتید که خبر اولی لوس نشه
مدیر در پاسخ به فرزاد
سلام. از همون ابتدا خبر فرمانده انتظامی گیلان رو بدون کم و کاست منتشر کردیم. در این خبر هیچ اشاره ای به کلیپ و انتشار فیلم نشده بود و هیچ ربطی به اون کلیپ ساختگی نداشت. اتفاقا ما اولین پایگاه خبری بودیم که به تفاوت این ماجرا و ساختگی بودن اون کلیپ در سایت و اینستاگرام پرداختیم. اما متاسفانه برخی مخاطبان با دقت اخبار رو دنبال نکرده و انتشار اخبار نادرست توسط برخی رسانه ها هم بی اثر نبوده!
در حاشیه