رئیس سازمان بسیج مستضعفین در صومعه سرا:

حل مشکلات اقتصادی در گرو نقش آفرینی مردم است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر مردم وارد عرصه اقتصاد شوند مشکلات حل می‌شود و در غیر اینصورت به سمت وابستگی می‌رویم گفت: باید تلاش کنیم مردم وارد صحنه شوند و اقتصاد خانه دارها فعال شود تا به اقتصاد مقاومتی مردم سالار دست یابیم.

حل مشکلات اقتصادی در گرو نقش آفرینی مردم است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز در مسجد جعفری صومعه سرا در جمع بسیجیان و نمازگزاران این شهرستان و در جریان بازدید همزمان ۸ واحد مسکن محرومین با بیان اینکه بسیجیان انرژی خود را در مسیر انقلاب و ترویج آرمان های امام راحل می‌گذارند گفت: گیلانی‌ها از همان ابتدا اسلام را پذیرفتند و همواره دنبال تشکیل مذهب تشیع بودند‌.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه استکبار جهانی آرمان‌های مسلمانان را می‌شناسند خاطرنشان کرد: مستکبران می‌دانند اگر جهان اسلام از زیر سلطه غرب آزاد شود، تمدن غرب دچار فروپاشی می‌شود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه هرگاه از فرامین رهبری پیروی کردیم به موفقیت‌های بزرگی دست یافتیم و دنیا در این زمینه از ما الگوبرداری کرد بیان داشت: ملت ایران متحد و همدل در برابر سختی‌ها ایستادگی می‌کنند و این موضوع در جریان ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه به خوبی نمایان شد.

مسیر فعلی اقتصاد کشور غلط است

وی نتیجه اقتصاد لیبرالی را ایجاد فقر و تولید ثروت‌های باد آورده و فاصله طبقاتی عنوان کرد و گفت: مسیر فعلی اقتصاد کشور غلط است و این در حالی است که ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های قوی داریم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اگر مردم وارد عرصه اقتصاد شوند مشکلات حل می‌شود و در غیر اینصورت به سمت وابستگی می‌رویم افزود: باید تلاش کنیم مردم وارد صحنه شوند و اقتصاد خانه دارها فعال شود تا به اقتصاد مقاومتی مردم سالار دست یابیم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: شکست دشمن در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه اقتصادی ضروری است.

انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت گسترده مردم موجب انسجام و قدرتمندی ایران می‌شود

وی با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت گسترده مردم موجب انسجام و قدرتمندی ایران می‌شود گفت: باید با انتخاب درست و مشارکت حداکثری در سال جاری شاهد اتفاقات بزرگ و نوید بخش باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه