رئیس سازمان بسیج در جریان بازدید از شرکت سیلندر امید فردا:

سال ۱۴۰۰ آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰، سال پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است گفت: امسال آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است.

سال ۱۴۰۰ آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جریان بازدید از شرکت سیلندر امید فردا بیان داشت: گیلان سرزمین مردان و زنان علوی و رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس است و امروز در عرصه جنگ تحمیلی اقتصادی از سوی دشمن نابکار، جنایتکار و بشریت همان نظام سلطه که لشکر سیاهی را مدیریت می‌کند، قرار داریم.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی در جریان تجهیز مراکز درمانی کپسول اکسیژن تولید می‌کند تصریح کرد: همچنین برای ایمنی مردم کپسول آتش نشانی نیز تولید می‌شود و هر دو این محصولات در حوزه سلامت مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تعبیر سردار سلیمانی درباره جبهه‌های دفاع مقدس افزود: امروز کارگاه‌های تولیدی کشور یک قطعه‌ای از جامعه‌ای هستند که زیر علم امام عصر زندگی می‌کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه کشور ما ظرفیت‌های بزرگی دارد اضافه کرد: این ظرفیت‌ها شامل جغرافیایی، انسانی، علمی، انرژی، آب و هوا، تعداد همسایگان و تجربه‌ای که در دل این مردم فداکار قرار دارد، است.

وی با بیان اینکه مردم ما نباید در تامین نیازهای خود مشکل داشته باشند گفت: همه باید یک جبهه باشیم و از تولید حمایت کرده و عرصه تولیدات کارخانجات در سراسر کشور تسهیل شود و علاوه بر تامین نیاز داخلی مسیر صادرات نیز تسهیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایجاد اشتغال، تقویت ارزش پول ملی و بالا بردن رفاه زندگی و معیشت مردم به ویژه کارگران باید مورد توجه باشد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نباید در وضعیت فعلی متوقف شویم تصریح کرد: چشم انداز بزرگی را ترسیم کرده و نقشه راه برای خود تعیین کنید و بسیج نیز در این راستا از شما حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ سال پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است بیان کرد: امسال آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه