معاون اجرایی تعزیرات حکومتی گیلان در گفتگو با ۸دی:

 تشکیل ۱۳۸۵ پرونده تخلفات در گیلان توسط تعزیرات/ جزای نقدی ۹۳ میلیارد ریالی برای متخلفان

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به تشکیل هزار و ۳۸۵ پرونده تخلف گفت: ۸۰۴ پرونده مربوط به تخلفات قاچاق کالا و بهداشت و درمان بوده و ۹۳ میلیارد ریال نیز جزای نقدی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

 تشکیل ۱۳۸۵ پرونده تخلفات در گیلان توسط تعزیرات/ جزای نقدی ۹۳ میلیارد ریالی برای متخلفان

محمد ابراهیم کتابچی در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به آغاز طرح نظارت بر بازار شب عید از ۱۵ اسفندماه اظهار کرد: این طرح نظارتی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد و با کمک سایر دستگاه‌ها گشت‌های مشترک نظارتی انجام می‌شود.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به هدف اجرای این طرح نظارتی بیان کرد: این طرح با هدف نظارت بر عرضه و قیمت کالاها خصوصا کالاهای اساسی در بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ مورد گشت نظارتی مشترک جهت نظارت بر بازار انجام شده است خاطرنشان کرد: ۳۷۴ مورد بازرسی تاکنون انجام شده که نتیجه آن تشکیل هزار و ۳۸۵ پرونده وارده بوده است.

کتابچی افزود: ۸۰۴ پرونده مربوط به تخلفات قاچاق کالا و بهداشت و درمان بوده و ۹۳ میلیارد ریال نیز جزای نقدی برای آن در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان عنوان داشت: در بازرسی‌های خود، مقداری روغن و شکر احتکار شده نیز کشف کردیم که به دستور مقام قضایی، بین مردم و شبکه توزیع شد.

برخورد جدی با متخلفان و کسانی که در بازار التهاب آفرینی می‌کنند

کتابچی با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان و کسانی که در بازار التهاب آفرینی می‌کنند تصریح کرد: متخلفانی که تاکنون توسط گشت‌های ما شناسایی شدند نیز جریمه شده و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان خاطرنشان کرد: گشت های نظارتی ما در طول ایام نوروز وضعیت بازار و کالاهای اساسی را مورد نظارت قرار می‌دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه