رئیس سازمان صمت گیلان در گفتگو با ۸دی:

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در گیلان/ تزریق ۶۰۰ کیلو سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید/ اقلام اساسی ۲۰ درصد زیر قیمت بازار است

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به آغاز توزیع میوه تنظیم بازار، گفت: ۳۰۰ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار و با کیفیت مطلوب از امروز در سراسر گیلان توزیع می‌شود.

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در گیلان/ تزریق ۶۰۰ کیلو سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید/ اقلام اساسی ۲۰ درصد زیر قیمت بازار است

فرهاد دلق پوش در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در گیلان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و کاهش التهاب بازار این روزها، میوه تنظیم بازار از امروز ۲۵ اسفند ماه در استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این میوه‌ها عمدتاً در مناطق کم برخوردار گیلان عرضه می‌شود افزود: قرار است ۳۰۰ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال در بازار استان توزیع شود.

دلق پوش با اشاره به قیمت سیب و پرتقالی که برای تنظیم بازار شب عید توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو سیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال نیز کیلویی ۱۲ هزار تومان است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار هشت دی مبنی بر وضعیت کنترل قیمت کالاهای اساسی با بیان اینکه کالاهای اساسی مانند روغن، شکر و مرغ بیش از سایر استان‌ها در گیلان توزیع می‌شود تصریح کرد: توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز نیز ادامه دارد.

دلق پوش با بیان اینکه نرخ عرضه اقلام فوق ۲۰درصد کمتر از قیمت بازار و با کیفیت مطلوب به دست مردم خواهد رسید ادامه داد: به جهت شرایط کرونایی، کلیه ضوابط بهداشتی جهت توزیع این اقلام درنظر گرفته می‌شود.

وی افزود: مردم می‌توانند هر گونه تخلف یا التهاب در بازار را از طریق تلفن ۱۲۴ (تیم بازرسی و نظارت این سازمان) و ۱۳۵ (اداره کل تعزیرات) اطلاع رسانی کنند تا بازرسان با متخلفان و سواستفاده کنندگان برخورد کنند.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه بیش از ۸ جایگاه و ۳ فروشگاه در شهرستان رشت برای توزیع اقلام تنظیم بازار درنظر گرفته شد عنوان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مسکن مهر رشت، هایپر مرکزی احمدی و فروشگاه رفاه رشت اقلام با قیمت مصوب را خریداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه