اعزام یک کامیون کمک های اهدایی مردم گیلان به منطقه زلزله زده “سی سخت” + تصاویر

یک کامیون حاوی کمک های مردمی از جمله اقلام معیشتی و لوازم خانگی با ارزش بیش از ۱۷۰میلیون به همت ستاد عتبات عالیات استان گیلان به منطقه زلزله زده سی سخت اعزام شد.

اعزام یک کامیون کمک های اهدایی مردم گیلان به منطقه زلزله زده “سی سخت” + تصاویر

به گزارش هشت دی، به همت ستاد عتبات عالیات استان گیلان یک کامیون حاوی کمک های مردمی به منطقه زلزله زده سی سخت اعزام شد.

مجید دوهندو رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به زلزله سی سخت و نیاز مردم منطقه به کمک های مردمی، اظهار کرد: مردم گیلان در کمک های مردم دوستانه پیش قدم هستند.

وی ادامه داد: یک کامیون حاوی اقلام معیشتی و لوازم خانگی اهدایی مردم گیلان امروز به منطقه اعزام شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان، افزود: این کمک های مردمی توسط ستادهای شهرستانی ستاد جمع آوری شده است.

دوهندو بیان کرد: این کمک های معیشتی و لوازم خانگی با ارزش بیش از ۱۷۰میلیون جمع آوری شده است تا ان شالله مردم گیلان هم در کمک به هموطنان عزیزمان نقش داشته باشند.

حجت الاسلام لاکانی نماینده ولی فقیه در ستاد عتبات استان گیلان نیز در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به اهمیت همدلی و همراهی با مردمی که در تنگنا قرار گرفته اند، گفت: مردم زلزله زده “سی سخت” در این فصل سرما با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار گیلان از نقاط مختلف استان در این راستا پیش قدم شده و کمک های خود را به سمت منطقه سی سخت ارسال کردند.

نماینده ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه گیلانی ها در کمک رسانی به مردم آسیب دیده چه در زمان دفاع مقدس و چه در مراحل دیگر همیشه زبانزد بودند، افزود: کمک های ۱۵۰۰کامیونی گیلانی ها در دفاع مقدس در یادها ماندگار است و امروز هم این مردم ثابت کردند از استان هایی هستند که در مراحل اول به کمک مردم زلزله زده شتافتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه