نماینده ولی فقیه در گیلان:

بزرگترین وظیفه امروز ما حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس است‌

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بزرگترین وظیفه امروز ما حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس است‌، گفت: استقامت حفظ کردنی و صادر کردنی است، یمن نمونه ای از دریافت کننده مقاومت از نظام‌جمهوری اسلامی است که با وجود فقر و محدودیت ها ۶سال در حال مقاومت است.

بزرگترین وظیفه امروز ما حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس است‌

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در مراسم افتتاحیه همایش ملی بررسی ابعاد مختلف دستاوردهای دفاع مقدس در تالار حکمت دانشگاه گیلان، با اشاره به یک نگاه عمیق روشمندانه و عمیق نسبت به دوران مقدس اظهار کرد: زیباترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی دوران ۸سال دفاع مقدس است.

حجت السلام فلاحتی با بیان اینکه در طول تاریخ بخش های عظیمی از ایران تحت فرسایش قرار گرفت افزود: ضعف قدرت های حاکم وقت، عدم مقاومت و دفاع مردم باعث کوچک شدن ایران در تاریخ قرن ها شده است اما از زمان انقلاب قدرت ملت ایران در سایه اهل بیت مانع هرگونه تجاوز به خاک ایران شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان از حفظ تمامیت ارضی جغرافیایی کشور بعنوان عظیم ترین دستاورد انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: شناسایی و تقویت ظرفیت های درونی جوانان، بسیج همگانی و کمک های مردمی در راستای حمایت از نیروهای داخل جبهه که باعث ساماندهی و تشکیل گروه های جهادی شد.

وی با اشاره به گروه های جهادی بعنوان یکی دیگر از دستاوردهای دوران دفاع مقدس در عصر امروز گفت: گروه های جهادی شامل خواهران و برادران در طول انقلاب اسلامی بصورت خودجوش در تمام حوادث طبیعی نظیر زلزله و سیل و کرونا و…در میدان هستند.

استقامت حفظ کردنی و صادر کردنی است

حجت السلام فلاحتی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر سلطه های جهانی بیان کرد: استقامت حفظ کردنی و صادر کردنی است، یمن نمونه ای از دریافت کننده مقاومت از نظام‌جمهوری اسلامی است که با وجود فقر و محدودیت ها ۶سال در حال مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بیان کرد: بزرگترین وظیفه امروز ما حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس است‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه