عضو کمیسیون اصل ۹۰مجلس در گفتگو با ۸دی:

مجلس انقلابی هرگز توهین و اهانت مقامات به ملت را تحمل نکرده و نمی کند

“محمدرضا احمدی سنگری” عضو کمیسیون اصل ۹۰مجلس، دفاع از حقوق ملت را از وظایف نمایندگان مجلس دانست و گفت: همه مسئولین ضمن انجام وظایف محوله، باید در راستای منویات “رهبر معظم انقلاب” که خدمت به چون و چرا به مردم است، گام بردارند.

مجلس انقلابی هرگز توهین و اهانت مقامات به ملت را تحمل نکرده و نمی کند

“محمدرضا احمدی سنگری”، نماینده مردم رشت و خمام و عضو کمیسیون اصل ۹۰مجلس در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با رفتار رئیس جمهور با منتقدان مردمی و برخی مسئولین و نهادهای نظارتی و اهانت های متعددی که در سخنرانی های مختلف صورت گرفته، اظهار کرد: مردم ولی نعمت همه مسئولین هستند و کسی جرأت جسارت و توهین به مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشته و ندارد.

وی با بیان اینکه در صورت توهین در مرحله اول، خود مردم جواب هر شخصی که در هر مقامی باشد را می دهند، ادامه داد: وظیفه نمایندگان در کنار مردم ماندن است و قوه قضائیه نیز هر جسارتی که به مردم شود را بی پاسخ نمی گذارد و با فرد خاطی برخورد می کند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰مجلس با بیان اینکه مردم مثل فولاد آب دیده ای هستند که هرگز زنگار برنمی دارند، افزود: ما در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، پیگیر امورات مردم بوده و در حال انجام یک سری اقدامات مهمی هستیم که در آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه مجلس انقلابی هرگز توهین و اهانت مقامات به ملت را تحمل نکرده و نمی کند گفت: همگان شاهد بودند که در بحث نهاده های دامی و ارز، مجلس در مقابل زیاده خواهان ایستادگی کرد و همچنان بر تصمیم خود استوار خواهد ماند.

احمدی، دفاع از حقوق ملت را از وظایف نمایندگان مجلس دانست و ادامه داد: همه مسئولین ضمن انجام وظایف محوله، باید در راستای منویات “رهبر معظم انقلاب” که خدمت به چون و چرا به مردم است، گام بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سوال؟ موضوع همکار محترم‌ تان عنابستاتی چه شد؟ آیا آن‌ سرباز بنده خدا جز همین ملت نبوده و نیست؟ به نظرتان مردم مانند فولاد آبدیده؛ این بازی های مضحک سیاسی را نمی فهمند؟
در حاشیه