سردار مرتضی قربانی در بندرانزلی:

با پیروزی انقلاب اسلامی عزت به ایران بازگشت/ ذلت بارترین روزگار تاریخ ایران در دوران پهلوی رقم خورد

سردار “مرتضی قربانی” مشاور رئیس ستاد نیروهای کل مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه، از دوران رضا و محمد‌رضا پهلوی بعنوان ذلت بارترین دوران تاریخ ایران یاد کرد و گفت: رضاشاه در دوران حکومت خود ۶۰۰ هزار هکتار از کوه‌های آرارات را به آتاتورک داد و محمدرضا پهلوی نیز بحرین که جزء خاک ایران محسوب میشد را دو دستی تقدیم استکبار کرد و این جداسازی یک فاجعه تاریخی برای ایران است.

با پیروزی انقلاب اسلامی عزت به ایران بازگشت/ ذلت بارترین روزگار تاریخ ایران در دوران پهلوی رقم خورد

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار “مرتضی قربانی” مشاور رئیس ستاد نیروهای کل مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه در مراسم گردهمایی انقلاب در پرتو قرآن در بندرانزلی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشور در دوران طاغوت در خفقان شدیدی قرار داشت و در نهایت ملت با تبعیت از رهبر فرزانه خود امام خمینی(ره) رژیم طاغوت را شکست داده و با پیروزی انقلاب اسلامی عزت را به کشور بازگرداندند.

سردار قربانی از دوران رضا و محمد‌رضا پهلوی بعنوان ذلت بارترین دوران تاریخ ایران یاد کرد و افزود: رضاشاه در دوران حکومت خود ۶۰۰ هزار هکتار از کوه‌های آرارات را به آتاتورک داد و محمدرضا پهلوی نیز بحرین که جزء خاک ایران محسوب میشد را دو دستی تقدیم استکبار کرد و این جداسازی یک فاجعه تاریخی برای ایران است.

افسوس داماد محمدرضا پهلوی از نداشتن غیرت حاج قاسم

مشاور رئیس ستاد نیروهای کل مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به غیرت و وطن پرستی حاج قاسم سلیمانی گفت: اردشیر زاهدی داماد محمدرضا پهلوی می‌گوید ای کاش ذره‌ای از غیرت حاج قاسم سلیمانی را ما داشتیم که این امر نشان‌دهنده اوج قدرت، وطن پرستی و انقلابی بودن سردار دلها است.

مسئولین شهدا را الگوی عملی و رفتاری خود قرار دهند

وی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولین و مردم به ویژگی‌های شهدا بیان کرد: تمام‌ پست‌ و مقام‌های دنیوی را پروردگار به انسانها اعطا می کند، مسؤلین می بایست متدین، اخلاق مدار و صالح باشند و برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت همواره شهدا را الگوی عملکرد و رفتاری خود قرار دهند.

خدمت به امام راحل و مقام معظم رهبری افتخاری برای مسئولین

سردار قربانی از خدمت به امام راحل و مقام معظم رهبری بعنوان یک افتخار بزرگ یاد کرد و افزود: این دو عزیز نائب به حق امام زمان(عج) هستند و مسؤلین خدمت به ایشان و کشور را باید عزتی برای خود بدانند زیرا نتیجه توجه به این امر مهم پرورش فردی به نام حاج قاسم سلیمانی می‌شود.

مشاور رئیس ستاد نیروهای کل مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به حمله نظامی استکبار دو روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از روز ۲۴ بهمن سال ۵۷ توده‌ای ها، کومله دموکرات و گروهک‌های منافقین به نظام جمهوری اسلامی به منظور براندازی حمله کردند که با مجاهدت‌های جوانان انقلابی آن دوران شکست خوردند و این موانع از سر راه انقلاب برداشته شده است.

وی با اشاره به عمق حمله نظامی صدام حسین به جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: صدام حسین با حمایت‌های بلوک شرق و غرب جهان بین‌الملل و با تمام قوا به جمهوری اسلامی با هدف فتح تهران در طی دو روز حمله نظامی کرد که مردم‌ با فداکاری‌های خود رژیم بعث عراق را شکست دادند.

سردار قربانی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر یک‌ افتخار بزرگ در تاریخ دوران دفاع مقدس است افزود: خرمشهر ۳۶۷ روز در محاصره رژیم بعث عراق بود که بسیج، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در یک عملیات پیچیده و با نام بیت المقدس پنج‌هزار اسیر گرفته و عراق بعد از فتح خرمشهر از مرز ایران بعد از مدتی خارج شدند.

کمک های ۴۶میلیاردی آل سعود به رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس

مشاور رئیس ستاد نیروهای کل مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به کمک‌های رژیم آل سعود به رژیم بعث در دوران دفاع مقدس بیان کرد: جمهوری اسلامی در طول دوران دفاع مقدس بارها ارتش زرهی رژیم بعث عراق را شکست داده و هربار رژیم آل سعود با کمک‌های ۴۶ میلیارد دلاری خود به بازسازی ارتش عراق کمک می‌کرد.

 

آزادسازی فاو امداد غیبی خداوند

وی از عملیات آزادسازی فاو بعنوان یک امداد غیبی از جانب پروردگار یاد کرد و گفت: عملیات آزادسازی فاو به لشکر ۲۵ کربلا سپرده شده بود و این لشکر با همراهی ۹ لشکر دیگر از بزرگ‌ترین مسیر و کانال‌های دقیق اطلاعاتی عبور کرده و فاو را فتح و عملیات والفجر هشت‌ با موفقیت به اتمام رسید به طوری که یکی از فرماندهان رژیم بعث عراق این آزادسازی و فتح فاو را غیر ممکن می‌دانستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه