استاندار گیلان در جلسه شورای اداری استان:

تسهیلات ۳۸۰۰ میلیارد تومانی به واحد‌های تولیدی گیلان گامی مؤثر در جهت شکوفایی است

استاندار گیلان با بیان اینکه تسهیلات ۳۸۰۰ میلیارد تومانی به واحد‌های تولیدی در گیلان گامی مؤثر در جهت شکوفایی است، گفت: گیلان رتبه نخست کشور را در پرداخت تسهیلات کرونایی به بخش گردشگری به خود اختصاص داده است.

تسهیلات ۳۸۰۰ میلیارد تومانی به واحد‌های تولیدی گیلان گامی مؤثر در جهت شکوفایی است

به گزارش خبرنگار هشت دی، جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و مسئولان ارشد استان هم اکنون در سالن اجتماعات دادگستری کل گیلان آغاز شد.

ارسلان زارع استاندار گیلان در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی به رئیس قوه قضاییه گفت: گیلان مأمن فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها است، اولین حکومت شیعی را گیلانیان در ایران تشکیل دادند.

وی افزود: ۶۳ شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی و حدود ۸۰۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از افتخارات گیلان است‌.

استاندار گیلان گفت: همدلی و همراهی مردم و مسئولان گیلان در موضوعات کلان حائز اهمیت است.

زارع گفت: پروژه های بزرگ عمرانی از دستاوردهای نظام محسوب می شود که با همکاری و مشارکت بالای مردم و بخش خصوصی و همت خدمتگزاران و تلاش همه دست اندرکاران به ثمر می‌نشیند و هر ساله در مناسبت‌های مختلف به ویژه هفته دولت و دهه مبارک فجر این خدمات به مردم شریف تقدیم می شود، بر این اساس امسال هم در دهه مبارکه فجر ۸۹۵ پروژه های عمرانی، اقتصادی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۴۸۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و انشالله تا روز ۲۲ بهمن آیین بهره برداری آنها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات ۳۸۰۰ میلیارد تومانی به واحد‌های تولیدی در گیلان گامی موثر در جهت شکوفایی است، گفت: گیلان رتبه نخست کشور را در پرداخت تسهیلات کرونایی به بخش گردشگری به خود اختصاص داده است.

استاندار گیلان ادامه داد: موقعیت استراتژیک گیلان و همسایگی با کشورهای همسو با بازار ۳۰۰ میلیون نفری و دارا بودن منطقه آزاد انزلی، احداث ۲ پست اسکله دلفین نفتی در منطقه بندر انزلی و ۳ اسکله بتنی از اقدامات مهم در توسعه گیلان در سال‌های اخیر برای توسعه گیلان بوده است.

وی افزود: از سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی برای زراعت چوب به مردم واگذار شده است.

زارع افزود: طی دو سال اخیر ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در گیلان را شروع کرده ایم و از سال بعد شروع به بهره برداری از این پروژه ها خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه