گیلانی ها چشم انتظار آیت الله رئیسی/ ماجرای سهام داران کاغذی “رشت الکتریک” چیست! + فیلم

چند روزی است سفر قریب الوقوع رئیس قوه قضائیه به گیلان رسانه ای شده است این در حالی است که گیلانی ها به خصوص اقشار کارگری به شدت مشتاق دیدار با آیت الله رئیسی هستند.

گیلانی ها چشم انتظار آیت الله رئیسی/ ماجرای سهام داران کاغذی “رشت الکتریک” چیست! + فیلم

به گزارش هشت دی، چند روزی است سفر قریب الوقوع آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به گیلان رسانه ای شده است.

از این رو امروز جلسه مجمع نمایندگان گیلان با مدیرکل دادگستری استان جهت بررسی مشکلات و معضلات استان برگزار شد.

دو نماینده مردم رشت در مجلس نیز با بازدید از کارخانه رشت الکتریک به گفتگو با نمایندگان کارگران و مردمی که بیش از ۴۵سال سهامدار این شرکت شده اند پرداختند.

این در حالی است که تعدادی از کارگران سابق این کارخانه و مردم نیز با حضور در مکان مذکور عنوان کردند که منتظر دیدار با آیت الله رئیسی هستند.

تعدادی از کارگران این کارخانه نیز که جزء سهامداران این کارخانه می باشند با حضور در کارخانه رشت الکتریک اعتراضات خود را به واگذاری کارخانه به بخش خصوصی و نابودی آن بیان کردند. یکی از این سهامداران در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه بیش از ۴۵ سال است که برگه سهام کارخانه رشت الکتریک را خریداری کرده است، گفت: ۲۵ سال در این کارخانه کار کردم و با خرید سهام این کارخانه فکر می کردم مشکلی از مشکلاتمان کم می شود اما ۴۵ سال است که هیچ عایدی از آن نداشته ایم.

وی گفت: من به همراه سایر کارگران و سهامداران منتظر حضور آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه در گیلان هستیم تا بتوانیم به حق مان برسیم.

۴۵سال است که این کارگران با پرداخت ۱۸هزارتومان برگه سهام کارخانه رشت الکتریک را خریداری کرده اند اما در این سال ها هیچ سودی از این سرمایه گذاری کسب نکرده و گویی صرفا بر روی کاغذ سهام دار بوده اند. سهام دار کاذخانه ای که با عدم کفایت مدیران در دولت اصلاحات نابود شد!

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه