پای درد دل مردم؛

پیچ مرگ در جاده روستای سرمستان رودسر + فیلم

پیچ خطرناک جاده کلدره در حاشیه روستای “سرمستان رودسر” منجر به ناراحتی و گلایه های مردم این روستا شده است. مردم می گویند سرعت بالای رانندگان در هنگام عبور از پیچ جاده ی حاشیه این روستا منجر به تصادفات زیاد و فوت تعداد زیادی از اهالی روستا شده که لزوم توجه بیش از پیش مسئولان مربوطه را نشان می دهد.

پیچ مرگ در جاده روستای سرمستان رودسر + فیلم

به گزارش ۸دی، پیچ خطرناک جاده کلدره در حاشیه روستای “سرمستان رودسر” منجر به ناراحتی و گلایه های مردم این روستا شده است.

مردم می گویند سرعت بالای رانندگان در هنگام عبور از پیچ جاده ی حاشیه این روستا منجر به تصادفات زیاد و فوت تعداد زیادی از اهالی روستا شده که لزوم توجه بیش از پیش مسئولان مربوط را نشان می دهد.

یکی از اهالی این روستا در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه امام می فرمودند: «به داد روستاییان برسید که زبان گله و شکایت ندارند»، از پیچ خطرناک جاده در حاشیه این روستا خبر داد که باعث تصادفات منجر به فوت شده و این حوادث بارها تکرار شده است.

وی با بیان اینکه نصب سرعت گیر هم منجر به ایمنی جاده مذکور نشده است، گفت: اگر مسئولان مربوطه دوربین پلاک خوان در این مکان نصب کنند منجر به رعایت سرعت توسط راننده ها شده و جریمه راننده های خاطی نیز در رعایت سرعت لازمه بی تأثیر نیست.

یک خانم که از اهالی روستای سرمتسان است نیز در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه عمویم یک سال و نیم گذشته در همین جاده به دلیل تصادف فوت شد، گفت: این در حالی است که راننده قصد فرار داشت و اهالی مانع شدند.

مادری که فرزندش را در پیچ خطرناک جاده روستای سرمستان بر اثر تصادف و سرعت بالای راننده از دست داده است نیز در گفتگو با هشت دی، گفت: من و بسیاری از اهالی در سال های متمادی فرزندان و نزدیکان مان را به خاطر سرعت بالای رانندگان در همین جاده از دست داده ایم.

وی افزود: مسئولان رسیدگی کنند تا ما جوانان ما را کمتر از دست بدهیم.

مریم بزرگی گزارشگر پایگاه خبری ـ تحلیلی هشت دی با حضور در روستای “سرمستان” پای درد و دل اهالی این روستا نشسته است که در ادامه می بینید:

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه