وعده ای که محقق شد

برگزاری میز خدمت مسئولان در ضیابر برای پیگیری مشکلات مردم + تصاویر

میز خدمت مسئولان “ضیابر صومعه سرا” با پیگیری فرمانده سپاه این شهرستان برای حل مشکلات مردم منطقه برگزار شد.

برگزاری میز خدمت مسئولان در ضیابر برای پیگیری مشکلات مردم + تصاویر

به گزارش ۸دی، هفته‌های گذشته جمعی از اهالی ضیابر با نگارش نامه‌ای خطاب به فرمانده سپاه صومعه‌سرا نسبت به نارسایی‌ها و عدم توجه مسئولان به این منطقه این منطقه گله کردند.

هنوز ساعاتی از انتشار این نامه نگذشته بود که سرهنگ آرمان فرمانده سپاه صومعه سرا به مردم ضیابر وعده داد که بزودی علاوه بر حضور در این منطقه، میز خدمت مسئولان نیز در ضیابر برگزار می شود.

این وعده ی فرمانده سپاه صومعه سرا خیلی زود محقق شد.

 برگزاری میز خدمت مسئولان در ضیابر 

بنا بر این گزارش جلسه‌ای تحت عنوان “میز خدمت” توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان صومعه‌سرا و اهالی ضیابر در مسجد آیت‌الله ضیابری برگزار شد.

سرهنگ آرمان در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هیچ احدی در هر لباس و جایگاهی اجازه نمی‌دهد مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند و این خط قرمز ما است. هرکسی می خواهد باشد حتی اگر از نیروهای خودمان باشد جلوی او می‌ایستیم.

 نصب یک پست ۶۳کیلو ولت تا اوایل تابستان 

در ادامه رییس اداره برق صومعه سرا با اشاره به پیگیری ضعف برق گفت: یک پست ۶۳کیلو ولت تا قبل از تابستان سال آینده (اوایل تیرماه) در ضیابر نصب می‌شود.

وی در مورد وسایل برقی که به علت نوسان برق دچار خرابی یا سوختگی شده بودند خاطر نشان کرد: مردم میتوانند به اداره برق رفته و بعد از کمیسیون تحت پوشش بیمه، خسارت خود را بگیرند.

 نصب مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی در ضیابر

همچنین رئیس اداره آب نیز با اشاره به اینکه با‌حمایت نماینده شهرستان یک مخزن آب ۵۰۰متر مکعب در ضیابر نصب شود، افزود: در این باره قول می‌دهیم که مشکل فشار آب ضیابر را برطرف کنیم.

 اجرت المثل ۱۰درصدی از کشاورزان دریافت نمی شود

نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان نیز در رابطه با پیگیری مشکل اجرت المثل ۱۰درصدی منابع طبیعی از مردم گفت: از منابع طبیعی استان اعلام شده که اجرت المثل ۱۰درصدی را از کشاورزان نگیرید.

سرهنگ آرمان، فرمانده سپاه صومعه‌سرا نیز در ادامه از وجود امکانات و همچنین رایزنی‌ برای لایروبی‌های لازم خبر داد و اظهار کرد: قول می‌دهیم این موضوع توسط سپاه شهرستان پیگیری و به سرانجام برسد.

در پایان سرهنگ آرمان با اشاره به ساخت خانه برای مادرِ از کار افتاده ای در این منطقه، گفت: بزودی با بسیج سازندگی هماهنگی‌های لازم جهت ساخت خانه برای این مادر محروم را انجام خواهیم داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه