بهانه‌های واهی اعضای شورای شهر “رودسر” برای عدم تحقق یک مطالبه مردمی/ پای اغراض شخصی در میان است؟!

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی رودسر با اشاره به مخالفت‌ها و کارشکنی‌های اعضای شورای شهر با احداث مسجد در منطقه شهرک شهید رجایی گفت: اقدامات و ادله اعضای شورا منطقی و قانونی نیست.

بهانه‌های واهی اعضای شورای شهر “رودسر” برای عدم تحقق یک مطالبه مردمی/ پای اغراض شخصی در میان است؟!

“مسلم علمی” در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به مخالفت‌ها و کارشکنی‌های اعضای شورای شهر رودسر با احداث مسجد در منطقه شهرک شهید رجایی این شهر گفت: ۳ تن از اعضای شورای شهر رودسر با خواست مردمی جهت ساخت مسجد مخالف هستند.

وی با بیان اینکه طبق قانون، زمین باید بصورت رایگان جهت ساخت مسجد در اختیار متولیان امر قرار گیرد تصریح کرد: مخالفت اعضای شورا گویا بیشتر یک غرض شخصی است و اقدامات و ادله آنها منطقی و قانونی نیست.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی رودسر با بیان اینکه ۲ سال است که پیگیر ساخت این مسجد هستیم ادامه داد: طی این مدت، ۲ مرتبه طوماری با امضای ۱۰۰۰ خانوار جهت ساخت این مسجد تهیه شد و مسئولان اعم از امام جمعه رودسر و فرماندار نیز با ما همراهی کردند.

علمی با تاکید بر اینکه ۳ نفر از اعضای شورای شهر رودسر ساخت این مسجد را غیرقانونی می‌دانند در حالیکه طبق قانون زمین باید بطور رایگان جهت ساخت مسجد اختصاص یابد گفت: این زمین از همان ابتدا مشروط به اینکه تبدیل به وادی رضوان شود به شهرداری فروخته شد اما شهرداری برای آن سند تجاری و مسکونی گرفت و کاربری آن از وادی رضوان خارج شد.

وی با بیان اینکه طبق درخواست فرمانده سپاه قدس گیلان، طومار دیگری در اینباره تهیه شد اما اعضای شورای شهر رودسر مجدداً با آن مخالفت کردند عنوان داشت: اعضای شورا واگذاری زمین را غیرقانونی می‌دانند اما زمین پایگاه بسیج این منطقه را که در وسط بازارچه قرار دارد، طوری طراحی کردند تا پایگاه را نیز تصاحب کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی رودسر با اشاره به اینکه ما حتی حاضر هستیم زمین پایگاه بسیج را به آنها بدهیم و به جای آن سوله بلا استفاده منطقه را به مسجد تبدیل کنیم بیان کرد: اما ۳ تن از اعضای شورا  بیشترین مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها را با ساخت این مسجد دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه